  • 1. Data: 2002-02-20 17:40:16
    Temat: Re: bezpieczenstwo e-LukasBanku
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > mBAnk jest bardzo bezpieczny, ale nie moge sie doczekac od paru miesiecy
    od
    > nich karty (rozne problemy z miejscem zamieszkania etc. osobiste).
    > Potrzebuje szybkiego roru przez siec - czy LukasBank polecalibyscie?
    > dzieki za odzew
    >
    > Lukasz

    Polecam. Sam jestem jego uzytkownikiem i uwazam ze poziom bezpieczenstwa
    jest wyzszy niz w mbanku.

  • 2. Data: 2002-02-20 17:58:11
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "minik" <m...@n...org> wrote in message
    > od

    > Polecam. Sam jestem jego uzytkownikiem i uwazam ze poziom bezpieczenstwa
    > jest wyzszy niz w mbanku.

    Powszechnie wiadomo, ze Twoim zdaniem,
    każdy bank ma wyższy poziom bezpieczeństwa. :-))

    Np.
    W Lukas Banku jak zrobisz debet
    (o co przy sposobie rozliczania VE nie jest trudno),
    to Lukas uzna to za pożyczkę i naliczy 30 PLN

    Oczywiślie mBank jest "zacofany",
    bo niezwłocznie blokuje środki na rachunku
    i nie zarabia 30 PLN. :-))

    O tym, że ten bezpieczny Lukas,
    to tylko eKonto PRO (z tokenem (co kosztuje ) ),
    to nawet nie wspomnisz.

    BAH

  • 3. Data: 2002-02-20 18:14:39
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Powszechnie wiadomo, ze Twoim zdaniem,
    > każdy bank ma wyższy poziom bezpieczeństwa. :-))
    Czemu ma sluzyc ta aluzja? Zaczyna mnie denerwowac juz stwierdzenia typu iz
    jestem pracownikiem Inteligo lub inne bzdety wymyslane przez ludzi!!!

    > O tym, że ten bezpieczny Lukas,
    > to tylko eKonto PRO (z tokenem (co kosztuje ) ),
    > to nawet nie wspomnisz.
    A bylo pytanie o koszta?
    Ja nie place za pro.

    Nie pozdrawiam (za aluzje) minik

  • 4. Data: 2002-02-20 18:33:05
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    > Czemu ma sluzyc ta aluzja? Zaczyna mnie denerwowac juz stwierdzenia typu
    iz
    > jestem pracownikiem Inteligo lub inne bzdety wymyslane przez ludzi!!!

    A co ma do tego inteligo ?
    Mnie też może denerwować czepianie się mBanku.

    Czy kiedykolwiek zarzucałem Ci
    cokolwiek odnośnie Inteligo ?

    > A bylo pytanie o koszta?
    > Ja nie place za pro.

    było o bezpieczeństwo.

    A miedzy eKontem (bez tokena)
    a eKontem Pro jest przepaść.

    A może jednak aluzja była uzasadniona
    i uważasz eKonto (bez tokena) za bezpieczniejsze od mBanku ?

    To że nie płacisz nie oznacza że nie kosztuje.
    Masz zablokowane środki.
    Nie możesz ich trzymać na wyższym procencie.

    > Nie pozdrawiam (za aluzje) minik

    przeżyję BAH
    PS.
    rozumiem że problem "30 zł" wolisz przemilczeć.

  • 5. Data: 2002-02-20 18:42:45
    Temat: bezpieczenstwo e-LukasBanku
    Od: "Garr Anonim" <l...@k...lublin.pl>

    Witam Was po raz kolejny.

[...]

    (bynajmniej nie spowodowane imieniem :)))

  • 6. Data: 2002-02-20 18:42:49
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > A co ma do tego inteligo ?
    To co samo co w tym przypadku mbank

    > Mnie też może denerwować czepianie się mBanku.
    Czepianie? Jestem jego klientem i wyrazam swoja opinie - od tego jest forum
    DYSKUSYJNE

    > Czy kiedykolwiek zarzucałem Ci
    > cokolwiek odnośnie Inteligo ?
    [cytat] iz jestem pracownikiem Inteligo lub inne bzdety wymyslane przez
    ludzi!!! [/cytat]

    Nie wspominam bo nie mam doswiadczen. Nie wiedzialem ze mozna wyraza zdanie
    o czyms czego sie nie zna.

    > było o bezpieczeństwo.
    To co sie czepiasz ze nie wspomnialem o kosztach?

    > A miedzy eKontem (bez tokena)
    > a eKontem Pro jest przepaść.
    Napisalem ze jestem zadowolonym klientem i tyle. Nie precyzowalem ktorego
    konta.

    > A może jednak aluzja była uzasadniona
    > i uważasz eKonto (bez tokena) za bezpieczniejsze od mBanku ?
    Nie bawilem sie bez tokena. Ale z tokenem z pewnoscia.

    > To że nie płacisz nie oznacza że nie kosztuje.
    > Masz zablokowane środki.
    > Nie możesz ich trzymać na wyższym procencie.
    W Lukasie mam czesc srodkow. Reszte mam w Millennium, mBanku i Inteligo.

    > rozumiem że problem "30 zł" wolisz przemilczeć.
    1. byla mowa o bezpieczenstwie a nie kosztach
    2. jesli kogos nie stac to poprostu wybiera inny produkt - tanszy

    Pozdrawiam, minik

  • 7. Data: 2002-02-20 20:42:55
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Wed, 20 Feb 2002 19:42:49 +0100, "minik" <m...@n...org>
    wrote:
    >To co samo co w tym przypadku mbank

    mbank był zamieszany w dyskusję.
    To Ty, nie wiedzieć dlaczego wywołujesz Inteligo.

    >Czepianie? Jestem jego klientem i wyrazam swoja opinie - od tego jest forum
    >DYSKUSYJNE

    Dlaczego zatem denerwujesz się, ze inni zarzucają Ci uwielbienie
    inteligo ?

    >[cytat] iz jestem pracownikiem Inteligo lub inne bzdety wymyslane przez
    >ludzi!!! [/cytat]

    To Twój cytat, ze mną nie ma nic wspólnego.

    >Nie wspominam bo nie mam doswiadczen. Nie wiedzialem ze mozna wyraza zdanie
    >o czyms czego sie nie zna.

    Ciekawa teoria ale nawet wtedy wypadałoby to zaznaczyć.
    (skoro ktoś pytał, to pewnie nie czyta listy od dawna).

    >To co sie czepiasz ze nie wspomnialem o kosztach?

    Czepiam się, ze nie zaznaczyłeś, ze za bezpieczny w Lukasie uważasz z
    rachunek z tokenem.
    Pytający mógł wywnioskować, żę bez tokena jest równie dobry.
    (dla małych obrotów pewnei tak jest, mnie wystarcza).

    >Napisalem ze jestem zadowolonym klientem i tyle. Nie precyzowalem ktorego
    >konta.

    I tego się czepiam a nie "kosztów" (to dałem wręcz w nawias).

    >Nie bawilem sie bez tokena. Ale z tokenem z pewnoscia.

    To wyobraż sobie że nie masz tokena tylko wpisujesz
    stale to samo hasło jako "kod z tokena"
    i masz eKonto bez tokena.

    >W Lukasie mam czesc srodkow. Reszte mam w Millennium, mBanku i Inteligo.

    No cóż nie kazdy ma po 5k na konto :-((

    >1. byla mowa o bezpieczenstwie a nie kosztach
    >2. jesli kogos nie stac to poprostu wybiera inny produkt - tanszy

    Nie rozumiesz. ze rozwiązania przyjęte w Lukasie (obsługa VE)
    są dla klienta niebezpieczne i narażają go na debet ?
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    i związaną z tym "opłatę manipulacyjną" 30 zł.

    Tak nie powinno być w żadnym banku.

    30 zł, to nie jest cena produktu.
    eKonto jako takie jest tanie.

    BAH

  • 8. Data: 2002-02-20 21:06:43
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > mbank był zamieszany w dyskusję.
    > To Ty, nie wiedzieć dlaczego wywołujesz Inteligo.

    napisales ze powszechnie wiadomo
    ja odpisalem ze to kolejne aluzje TAK JAK bylo z Inteligo

    > Dlaczego zatem denerwujesz się, ze inni zarzucają Ci uwielbienie
    > inteligo ?
    Bo nie powinno sie komus zarzucac ale rozmawiac na dany temat

    > Ciekawa teoria ale nawet wtedy wypadałoby to zaznaczyć.
    > (skoro ktoś pytał, to pewnie nie czyta listy od dawna).
    Od tego sa inni, np Ty. Ja pisze to co wiem.

> [...]
    > Pytający mógł wywnioskować, żę bez tokena jest równie dobry.
    > (dla małych obrotów pewnei tak jest, mnie wystarcza).
    Chyba oglada sie towar przed jego zakupem?

> [...]
    "Powszechnie wiadomo, ze Twoim zdaniem,
    każdy bank ma wyższy poziom bezpieczeństwa. :-))"

    > To wyobraż sobie że nie masz tokena tylko wpisujesz
    W takim razie to samo co w przypadku mBanku i Inteligo

    > No cóż nie kazdy ma po 5k na konto :-((
    Po 5k mam na 2, na reszcie mam po 1,5k
    Mam dzieki oszczednosciom. Rodzice zalozyli mi konto w wieku 4 albo 5 lat.
    Wszystkie koperty z komuni itp szly na konto. Kieszonkowe, kasa z urodzin,
    od dziadkow rowniez. W tej chiwli mam prawie 19 lat. 19 - 5 = 14 lat
    oszczedzania

    > Nie rozumiesz. ze rozwiązania przyjęte w Lukasie (obsługa VE)
    > są dla klienta niebezpieczne i narażają go na debet ?
    A co jest z VE w Lukasie? Niestety nie mam karty do konta i chetnie sie
    dowiem o jej usterkach by sie ustrzec przed stratami.

    > Tak nie powinno być w żadnym banku.
    Wierzysz reklamie? =)))

    > 30 zł, to nie jest cena produktu.
    > eKonto jako takie jest tanie.
    Za co te 30?

    > BAH
    minik

  • 9. Data: 2002-02-20 21:25:28
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@i...pl>

    "minik" <m...@n...org> wrote in message
    [...]
> [...]
    > Wszystkie koperty z komuni itp szly na konto. Kieszonkowe, kasa z urodzin,
    > od dziadkow rowniez. W tej chiwli mam prawie 19 lat. 19 - 5 = 14 lat

    Oprócz oszczędzania używasz do czegoś pieniędzy? No jeśli nie, to
    będziesz miał z tego tylko porządną trumnę ze złotymi okuciami...

    Uwaga OT, ale nie mogłem się powstrzymać.

    KP

  • 10. Data: 2002-02-20 21:30:31
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Oprócz oszczędzania używasz do czegoś pieniędzy? No jeśli nie, to
    > będziesz miał z tego tylko porządną trumnę ze złotymi okuciami...
    Za niedlugo maturka a pozniej co? Oszczedzam aby sie wyksztalcic. Niestety
    interesy rodzinne ida coraz slabiej i staram sie liczyc na siebie.

    > Uwaga OT, ale nie mogłem się powstrzymać.
    Spoko.