  • 1. Data: 2002-02-20 18:13:09
    Temat: Pilnie szukam osoby, ktora juz ma konto w Inteligo i korzystala z Kregu Przyjaciol
    Od: "Mohamed" <M...@r...rz.pl>

    Jesli masz juz konto w Inteligo wczesniej niz od 1 lutego i brales/as udzial
    w programie Krag Przyjaciol, prosze podaj mi swoj link do zarejestrowania
    oraz swoje imie, nazwisko i adres...

    Mamy tu nietypowa sytuacje, dlatego pilnie potrzebuje te dane do
    rejestracji - z gory dzieki !

    --
    --~=> MohAmeD <=~--
    M...@r...rz.pl

  • 2. Data: 2002-02-20 18:21:24
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Mohamed wrote:

> [...]
    > oraz swoje imie, nazwisko i adres...
    >
    > Mamy tu nietypowa sytuacje, dlatego pilnie potrzebuje te dane do

    sutuacja naprawde nietypowa :)))) a nie potrzebujesz nr-u klienta i
    loginu?

    --
    odpowiadajac usun "WYTNIJ_TO" z adresu

  • 3. Data: 2002-02-20 19:32:59
    Od: "Piotr Orzechowski" <p...@p...com>

    "Mohamed" <M...@r...rz.pl> wrote in message
> [...]
    > oraz swoje imie, nazwisko i adres...
    >
    > Mamy tu nietypowa sytuacje, dlatego pilnie potrzebuje te dane do

    link jest na stronie www.mojepunto.com
    korzystałem już 8 razy z kręgu przyjaciół