  • 1. Data: 2004-03-11 12:03:13
    Temat: długie zakładanie konta w vw bank
    Od: "adart" <a...@o...pl>

    Po wypełnieniu wniosku prawie dwa tygodnie oczekiwania na przesyłkę. Od
    wysłaniu wniosku mija już prawie dwa tygodnie. Niedługo będzie miesiąc. Mam
    czas to poczekam. Może uda się za poł roku? A moze ja jestem jakiś
    niecierpliwy? :)

  • 2. Data: 2004-03-11 12:06:38
    Temat: Re: długie zakładanie konta w vw bank
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Mam
    > czas to poczekam. Może uda się za poł roku?

    Akurat wyrobią się do wprowadzenia opłat za konto ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-03-11 12:09:44
    Od: "adart" <a...@o...pl>

    > Akurat wyrobią się do wprowadzenia opłat za konto ;-))))
    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    wtedy bede zmuszony zakłożyc konto w innym banku i zajmie mi to pol roku i
    tak uplynie moje zycie na zakładaniu kont w bankach :)

  • 4. Data: 2004-03-11 12:50:20
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    adart <a...@o...pl> wrote:
    > wtedy bede zmuszony zakłożyc konto w innym banku i zajmie mi to pol
    > roku i tak uplynie moje zycie na zakładaniu kont w bankach :)

    Oj - nie wiem, czy taki znajdziesz... Nikt nie chce dokladac do interesu...

  • 5. Data: 2004-03-12 07:40:47
    Od: Spider <s...@f...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Oj - nie wiem, czy taki znajdziesz... Nikt nie chce dokladac do interesu...
    A w Unii jakos oplaca im sie prowadzic te konta prawie za darmo? (np.
    W.Brytania)

  • 6. Data: 2004-03-12 09:46:31
    Od: "Dave " <d...@g...pl>

    adart <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > wysłaniu wniosku mija już prawie dwa tygodnie. Niedługo będzie miesiąc. Mam
    > czas to poczekam. Może uda się za poł roku? A moze ja jestem jakiś

    Tez tak mam. Mbank zalatwil ich wprowadzajac oplaty i powodujac ucieczke
    klientow.. Pewnie sie nie wyrabiaja dlatego...

    D.

  • 7. Data: 2004-03-17 22:26:39
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Spider <s...@f...pl> wrote:
    > A w Unii jakos oplaca im sie prowadzic te konta prawie za darmo? (np.
    > W.Brytania)

    Podaj laskawie jeszcze kilka krajow z 15ki. bo tak sie sklada, ze WB nie
    jest dobrym przykladem to raz.
    Dwa srednia pensja jest kilkakrotnie wyzsza, a co za tym idzie banki moga
    sobie zarabiac. roznic jest zreszta wiecej - ale nie ma co sie powtarzac

  • 8. Data: 2004-03-21 13:25:26
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

    > Tez tak mam. Mbank zalatwil ich wprowadzajac oplaty i powodujac ucieczke
    > klientow.. Pewnie sie nie wyrabiaja dlatego...

    No tak ale już burza klientów przeszła niepowinniśmy tak długo czekać...Dodam
    że ja mieszkam kawałek od ich siedziby i już 1,5 tyg. czekam...Może nic
    dziwnego jak tam tylko 1 osoba jest w recepcji.

    Ciekawe ile banków będzie chciało się rozbudowywać w Polsce..

  • 9. Data: 2004-03-23 14:16:37
    Od: "guber" <g...@p...onet.pl>

    Glen
    A ty ciągle glen..dzisz o tym wprowadzeniu opłat przez VW ...a może jednak nie
    wprowadzą ????....
    Wiesz to na 100% ????

  • 10. Data: 2004-03-23 14:30:58
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Glen
    > A ty ciągle glen..dzisz o tym wprowadzeniu opłat przez VW ...a może jednak
> [...]

    Postaraj się przeczytać dokładnie mój nick. Jak już Ci się to uda i jeszcze
    jakby Ci się udało zadać pytanie nieco grzeczniej, to odpowiem. To tyle, bo
    nie trawię chamstwa.