  • 1. Data: 2004-03-11 10:59:06
    Temat: banki .... :(((
    Od: "cr3pt" <c...@g...mm.pl>

    pilnie poszukuje liste bankow polskich z kapitalem zagranicznym w roku
    2000 -
    niestety nigdzie w internecie tego nie ma - please - help me!!!
    dzieki - pozdrawiam - cr3pt

    --
    ____________________
    GG# 40036

  • 2. Data: 2004-03-11 13:19:57
    Temat: Re: banki .... :(((
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Wszystkich banków??

    Każdy polski bank z wyjątkiem PKO BP i BGZ to banki z obcym kapitałem.(nie
    wiem czy PKO SA z żubrem też czy nie). Tak więc zaczynając od BZ WBK,
    DresdnerBank, Nordea, Berliner, CreditAnstaldt, vwbank, amerbank, PPAbank,
    PBK,Bank Handlowy -citi, PBI, BIG BG, BRE, deutschebank, reiffaisen,
    KredytBank.... słowem każdy inny jest już "obcy" tylko z polską nazwą.

  • 3. Data: 2004-03-11 13:31:05
    Od: "PMZ" <p...@b...pl>

    > Każdy polski bank z wyjątkiem PKO BP i BGZ to banki z obcym kapitałem.(nie
    > wiem czy PKO SA z żubrem też czy nie).

    Też. Unicretino ;-)_ Italiano między innymi.

    Pozdr,
    PMZ

  • 4. Data: 2004-03-11 13:37:52
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Każdy polski bank z wyjątkiem PKO BP i BGZ to banki z obcym kapitałem.

    Jeszcze chyba spółdzielcze...

  • 5. Data: 2004-03-15 10:16:07
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 3/11/2004 2:19 PM, remeeq wrote:

> [...]
    > PBK,Bank Handlowy -citi, PBI, BIG BG, BRE, deutschebank, reiffaisen,

    > KredytBank.... słowem każdy inny jest już "obcy" tylko z polską nazwą.

    Zwłaszcza: deutschebank :-)

    Pzdr: Catbert