  • 1. Data: 2004-03-10 23:03:47
    Temat: Ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie... [szukam rachunku]
    Od: "bar" <b...@p...onet.pl>

    Pomocy,
    poszukuje rachunku, do ktorego wydaja Visa Classic (ew. MasterCard)
    debetowa, co by sluzyla jak zwykly electron do placenia i wyciagabnia kasy
    ze sciany, ale byla wypukla.
    Jak narazie faworytami sa Multibank i Raiffaisen, ale one nie maja
    mozliwosci tworzenia subrachunkow (jak w Inteligo) i zamawiania do nich kart
    czego bym sobie zyczyl...
    No i linia kredytowa w rachunku taz powinna byc.

    Czy takie konto wogole istnieje? czy moge tylko pomarzyc...

    pozd,
    bar

  • 2. Data: 2004-03-11 00:27:48
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > czego bym sobie zyczyl...
    > No i linia kredytowa w rachunku taz powinna byc.
    >
    > Czy takie konto wogole istnieje? czy moge tylko pomarzyc...

    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/vg.html
    (też bez subkont, reszta jest)

  • 3. Data: 2004-03-11 00:40:58
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    S.T. wrote:
    > http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/vg.html
    > (też bez subkont, reszta jest)

    No, jeśli przyjmiemy, że Visa Gold-debetowa to Visa Classic-debetowa...
    ;-)))
    Dobra, Stasiu, już się nie wymądrzam ;-)

    --
    luzyta

  • 4. Data: 2004-03-11 01:02:16
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    luzyta wrote:
    > No, jeśli przyjmiemy, że Visa Gold-debetowa to Visa Classic-debetowa...
    > ;-)))
    Fakt, to tak rzadkie zjawisko, że trudno je nazwać 'Classic' ;-)))

    > Dobra, Stasiu, już się nie wymądrzam ;-)
    Ależ ja nie bronię ;-)
    A może bar uściśli swoja definicję,
    czy dla niego 'Classic'= wypukła czy może coś więcej?

    > --
    > luzyta
    & St.

  • 5. Data: 2004-03-11 15:25:52
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net> writes:

    > No, jeśli przyjmiemy, że Visa Gold-debetowa to Visa
    > Classic-debetowa... ;-)))

    Tak w istocie jest. Jedyna rzecza "niestandardowa" jest cena tej karty.
    Gdyby wydawali ja za darmo, to mogloby to miec sens.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 6. Data: 2004-03-13 13:48:14
    Od: "bar" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > luzyta wrote:

    > A może bar uściśli swoja definicję,
    > czy dla niego 'Classic'= wypukła czy może coś więcej?

    chodzi mi glownie o to zeby byla wypukla za rozsadne pieniadze, gold mi
    raczej nie potrzebny...

  • 7. Data: 2004-03-14 12:26:56
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "bar" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    > chodzi mi glownie o to zeby byla wypukla za rozsadne pieniadze, gold mi
    > raczej nie potrzebny...

    Z tego co sie orientuje to najtaniej wychodzi w Multibanku.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak