  • 1. Data: 2004-03-10 23:09:00
    Temat: Re: ROR 4,20 proc. - BS Bank
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    10 Mar 04 12:57, janke pisal do All:

    j> dobre!
    j> i jakie oplacalne, faktycznie konkurencja dla banku - cytat z
    j> pierwszego lepszego skoku (www):

    j> -nalezy ... opłacić składkę za członkostwo (roczna opłata wynosi 4
    j> PLN) -...wpłacić wpisowe (30 PLN) -wykupić co najmniej jeden udział
    j> (50 PLN) - w przypadku wystąpienia z Kasy udział jest zwracany -wnieść
    j> wkład członkowski (10 PLN) - w przypadku wystąpienia z Kasy wkład jest
    j> zwracany

    Są tańsze i droższe.

    j> oplaty powyzsze na pewno stanowia o atrakcyjnosci skoku ;)
    j> i zapytam retorycznie - zwracane oplaty (50+10) sa oprocentowane az do
    j> momentu zwrócenia? :)))

    aktualnie jestem członkiem trzech (!) SKOK i jakos mi sie to opłaca.
    w SKOK'ach tak jak w bankach, - trzeba wiedzieć w jakim celu zakladasz tam
    rachunek i z jakich usług w danym SKOK korzystasz.

    BTW: W tym banku spółdzielczym otwarcie rachunku ROR i prowadzenie jest za
    free??

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 2. Data: 2004-03-11 22:18:55
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    1...@p...f127.n480.z2.ftn,
    Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>:

    > BTW: W tym banku spółdzielczym otwarcie rachunku ROR i prowadzenie
    > jest za free??

    Podobniez :)
    Tak mozna przeczytac na szybie tej filii BullShit Bank, o ktorej pisal
    Zbyszko (OWW w dawnej cukierni). Wejsc i zapytac sie balem, bo za drzwiami
    stal facet z bronia, o czym zreszta tez ostrzegal napis na drzwiach.

    --
    Robert