  • 11. Data: 2004-01-03 17:55:30
    Temat: Re: [dlugie] moja przygoda z katra PARTNER
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > Wiesz np. ile to rocznie kosztuje i jakie są warunki???

    Czy strona PKO BP padla ;-)))?

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2004-01-04 02:17:55
    Od: "666" <j...@o...pl>

    Ja wiem i dziękuję ale nie, ale Ty wyraźnie nie wiesz i dobrze, bo niechciałbyś
    wiedzieć ...
    JaC

  • 13. Data: 2004-01-04 11:35:17
    Od: "Marcin Kozlowski" <z...@U...pl>

    Użytkownik "666" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    >Ja wiem i dziękuję ale nie, ale Ty wyraźnie nie wiesz i dobrze, bo
    niechciałbyś wiedzieć ...

    i co ? moze Partner bedzie tanszy?
    wydanie - 35pln
    oprocentowanie 23%
    a teraz policz sobie ze miesieczne obciazenia to 1000pln
    roczne odsetki wychodza 230pln

    w przypadku innych kredyutowych splacajac calosc w terminie odsetek masz
    0pln
    tylko oplaca za wydanie i niech bedzie on nawet 70 pln

    p.
    SirmarK

  • 14. Data: 2004-01-04 11:38:58
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    >Ja wiem i dziękuję ale nie, ale Ty wyraźnie nie wiesz i dobrze, bo
    niechciałbyś wiedzieć ...

    Ja dokładnie wiem ile kosztuje karta PKO BP. I w porównaniu z nią Partner
    Pekao SA się nie opłaca. Policz dokładnie wszystkie koszty, a nie tylko
    opłatę za wydanie, bo to nie jest cały koszt. O kosztach posiadania RORu w
    Pekao z litości nie wspomnę.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn