  • 1. Data: 2004-01-02 13:54:23
    Temat: [dlugie] moja przygoda z katra PARTNER
    Od: "Artur Góra" <a...@x...wp.pl>

    Witam,
    bardzo dawno nic nie pisalem na tej grupie, ale moze juz czas...
    na poczatku listopada br. poszedlem do Częstochowskiej filli
    Pekao SA (przy al. NMP) aby wziac wniosek o kk Partner.
    Miła Pani: a dlaczego Partner? wszyscy biora Regate!
    Po ok. 10 min. nie udalo sie co prawda Pani polaczyc przez siec, nawet nie
    znala numeru infolinii zeby sama mogla sie czegos dowiedziec o produktach
    wlansej firmy, wiec nie uzyskalem informacji ale znalazl sie druk wniosku!!!
    I wtedy usluszalem: ale Parnter jest oprocentowany 32% - wszyscy biora
    Regate!
    Ja na to: moze 23% (co z reszta sprawdzilem wczesniej na www), machnalem
    reka i wyszedlem (reklama dzwignia handlu - nie ma to jak zachwalac wlasne
    produkty)
    20.11.03 wypelniony wniosek zlozylem ( po 40 min.) w I/O Cz-wa (ul.
    Kopernika) i w zasadnie bylo by ok. gdyby nie fakt ze Pani blednie mnie
    odpowiedziala mi na pytanko o odsetki (wg niej mialy nie byc naliczane przez
    14 dni od wyciagu).
    Wg informacji z CKC moj wniosek byl u nich juz 19.12.03 (niezle, niezle)
    a 22.12.03 CKC odeslalo gotowa karte do oddzialu. (nikt nie dzwoni - wiec
    czekam) Juz 31.12.03 przyszedl poczta PIN. Czekalem na karte i dopiero
    telefon
    do CKC uswiadomil mi ze kk wysylaja do oddzialu. Szkoda ze mila Pani z
    okienka o tym nie wiedziala!
    Dzisiaj tj. 02.01.04 biegne do oddzialu i ......... JEST :)
    Piekna, zielona :)) Czymze jest kolejne 40 min. w kolejce - skora caly
    dzisiejszy dzien mam wolny.
    Po przeczytaniu umowy zapytalem gdzie punkt o moich dniach bez odsetesk
    ( niech bedzie 14 skoro nie moze byc 21) . Juz po niespelna 15 min.
    ustalono, ze
    odsetki beda!, ale co tam biore!!!!!!!!
    Na pisemku z CKC jest napisane, ze splat nalezy dokonywac na r-k
    12400027 + nr karty (to logiczne). Niestety nr rachunku podany w mojej
    umowie jest inny - ja jestem wciaz pelen optymizmu - w koncu rozni sie tylko
    jedna cyferka i to gdzies w srodku.
    Moge co prawda odstapic od umowy - ale nie! Ciezko wystalem te karte w
    kolejce
    Reasumujac:
    w moich kontaktach z bankiem, podkreslam juz ze jestem upierdliwym klientem,
    moge bez uprzedzenia zapytac o oprocentowanie, o sposob splaty kk, lub
    tez wydumac sobie jszcze bardziej skomplikowane pytanie z zakresu uslug
    swiadczonych przez Pekao S.A.
    HUMOR:
    widzialem przerazenie 8-( w oczach Pani gdy powiedzialem, ze skoro
    likwiduja
    telepeko24 i moje eurokontowww wroci do oddzialu marmurkowego to pewnie bede
    czesciej przychodzil i zadawal pytania :)))

    Jeszcze nie wiem jak mi sie bedziej z PARTNERa korzystac,
    czas pokaze !

    Swoja druga czy to tak trudno przewidzec ze klient moze czasem zapytac o to
    co jest w ofercie banku .......
    ....... a moze sie myle, moze powinienem wiac Regate?

    pozdro ..........

    Arturo

  • 2. Data: 2004-01-02 14:00:10
    Temat: Re: [dlugie] moja przygoda z katra PARTNER
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > ....... a moze sie myle, moze powinienem wiac Regate?

    IMHO powinieneś zmienić bank. Tak się podkładać finansowo na własne życzenie
    trwając w Pekao SA i cieszyć się z "Partnera", który parametry ma takie,
    jakby Pekao sądziło, że całą konkurencję diabli wzięli? Ludzie nie przestają
    mnie zadziwiać ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-01-02 14:16:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Artur Góra" <a...@x...wp.pl> wrote in message

    > Miła Pani: a dlaczego Partner? wszyscy biora Regate!

    No wlasnie... czemu Partner? Czy moze wskazac chociaz jedna zalete tej
    karty?
    Hm... moze bezproblemowo ja daja i po 6 m-cach chcesz zamienic na karte
    innego banku? Bo nic innego mi nie przychodzi do glowy...

    Maciej

  • 4. Data: 2004-01-02 16:13:33
    Od: "666" <j...@o...pl>

    Euro/Master chce mieć na zakupy w Rzeszy??
    JaC

  • 5. Data: 2004-01-02 16:15:59
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    >Euro/Master chce mieć na zakupy w Rzeszy??

    Mało to EC/MC o o niebo lepszych parametrach i o niebo tańszych, że już o
    Visach w EUR nie wspomnę? Naprawdę niektórzy lubią chyba przepłacać i
    jeszcze stać w kolejkach ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2004-01-02 17:49:50
    Od: "666" <j...@o...pl>

    > Mało to EC/MC o o niebo lepszych parametrach i o niebo tańszych

    IMHO mało, podaj kilka.

    > że już o Visach w EUR nie wspomnę?

    Tylko poproś najpierw inhabera o wywieszenie naklejki V.
    JaC

  • 7. Data: 2004-01-02 17:54:06
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Mało to EC/MC o o niebo lepszych parametrach i o niebo tańszych

    IMHO mało, podaj kilka.

    Citi, PKO BP, BPHPBK, BZWBK (debetowy MC podpięty do rachunku w EUR),
    KredytBank. Mało?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2004-01-02 18:49:04
    Od: "Artur Góra" <a...@x...wp.pl>

    > No wlasnie... czemu Partner? Czy moze wskazac chociaz jedna zalete tej
    > karty?

    w zasadzie trudno powiedziec
    na pewno mam sentyment do Pekao SA
    nie pierwszy to moj bank (choc w nim rachunek mam najdluzej)
    i nie pierwsza karta
    w zasadzie chcialem MC ONET w Lukasie ale tam trzeba stac w kolejce ok. 2h
    a nie "jedyne 40 min." jak w Pekao

    > Hm... moze bezproblemowo ja daja i po 6 m-cach chcesz zamienic na karte
    > innego banku? Bo nic innego mi nie przychodzi do glowy...

    i pewnie tak zrobie i zamienie moze na BPHPBK z TOPR'em
    a moze i konto przeniose (plakac nie beda bo to www a nie VIP)

    mnie w zasadzie chodzilo o to ze, chce miec r-k przez internet z tokenem,
    tanie przelewy, karte kredytowa - i chce za to zaplacic
    jestem w banku ok. 5 - 6 razy w roku , nie che spedzac pol dnia w kolejce,
    i czasem chcialbym fachowcow/bankowcow o cos zapytac
    .... ale moze to zbyt wiele na polskie realia

    pozdro ..........

    Arturo

  • 9. Data: 2004-01-02 22:39:07
    Od: "666" <j...@o...pl>

    Wiesz np. ile to rocznie kosztuje i jakie są warunki???
    JaC

  • 10. Data: 2004-01-03 14:32:14
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)

> [...]
    > sprawdzilem wczesniej na www), machnalem reka i wyszedlem
    > (reklama dzwignia handlu - nie ma to jak zachwalac wlasne

    Coz, generalnie Partner to produkt, który tkwi w ofercie Pekao chyba
    bardziej ze wzgledow historycznych niż biznesowych (jedna z pierwszych
    kart kredytowych w Polsce, na poczatku krajowa), wiec brak znajomosci
    produktu i zdziwnienie Pani mnie nie dziwi (co oczywiście nie oznacza,
    ze ja bronie, pracownik powinien znac wszyskie oferowane obslugiwanemu
    przez niego segmentowi klientow produkty, albo być w stanie szybko
    dotrzec do informacji na ich temat - przynajmniej w teorii :). Ale w
    praktyce przy tak szerokiej (co nie znaczy, ze atrakcyjnej :)) ofercie
    jaka ma Pekao trudno wszystko obcjac).

    Ale tak na prawde to tez nie znajduje zadnych istotnych zalet Partnera -
    karta nie ma zadnego grace periodu a jej oprocentowanie kiedys
    atrakcyjne na tle innych KK nie jest tez już wcale ciekawe (skoro można
    mieć KK z grace periodem poniżej 20%).
    Do zalet tej karty to zaliczalbym ladny wyglad :). Co ciekawe nowe
    plastki pochodza z drukarni skarbowej - wiec to jedna z nielicznych kart
    produkowanych (no moze z wyjatkiem hologramu) w Polsce.

    BTW. Pewnie ilosc papierow koniecznych do uzyskania karty się nie
    zmienila, jak to w Pekao ? Chcialem wnioskowac o VC Orkiestre ale jak
    zobaczylem sterte dokumentow do wypelniania taka jaka już kiedys
    przechodzilem przy Partnerze (spowiedz dokladniejsza niż przy kredycie
    hipoteczanym w niejednym banku) to mi się odechcialo. No i do tego
    wiedzialem o produkcie duzo wiecej od pracownikow :D. Tym razem
    tlumaczyli, ze to nowy produkt wiec go jeszcse nie znaja :).

    Pekao nawet jak by mialo dobre produkty to bez zmiany nastawienia będzie
    im ciezko je sprzedawac.
    Co ciekawe dla kontrastu takie PKO BP jednak jak chce potrafi, KK u nich
    można uzyskac na prawde latwo i bez zbednych formalnosci.

    --
    Wojciech Frabiński
    w...@w...pl