  • 1. Data: 2004-01-02 14:03:33
    Temat: Pewnie znacie :D
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    http://www.fun.from.hell.pl/2003-12-31/lukas_ve_przo
    d.jpg

  • 2. Data: 2004-01-04 02:00:40
    Temat: Re: Pewnie znacie :D
    Od: Karol Żwiruk <p...@k...net>

    > http://www.fun.from.hell.pl/2003-12-31/lukas_ve_przo
    d.jpg

    Nie było łatwo wyrobić taką kartę. Próbowałem w kilku innych bankach, ale
    się nie udało. Dopiero w Lukasie odniosłem sukces:)
    Mam już kilka pomysłów na kolejne napisy, czekam także na Wasze propozycje.

    Zachęcam również do obejrzenia całej galerii moich kart:
    http://www.kartyonline.net/galeria.php

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 3. Data: 2004-01-04 16:23:31
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > się nie udało. Dopiero w Lukasie odniosłem sukces:)
    > Mam już kilka pomysłów na kolejne napisy, czekam także na Wasze

    Zamawiałeś przez e-bank ?

    Jak obsługa w oddziale, jak ją zobaczyła ??
    Teraz nie ma opłat za wydanie karty więc chyba też sobie coś w tym stylu
    zamówię. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl