  • 91. Data: 2021-02-24 14:00:08
    Temat: Re: depozyt ponad inflację?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "Od zawsze" czyli 25 lat temu kupowałem 4-paki puszek (6-paki jakieś za duże dla
    mnie).

    -----

  • 92. Data: 2021-02-24 14:12:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale liczba mieszkań posiadanych przez osobę/rodzinę może wzrastać.
    Wielu sąsiadów przeprowadziło się do większych mieszkań nawet domów zostawiając sobie
    stare.

    -----

  • 93. Data: 2021-02-24 14:15:32
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Trudno mi uwierzyć.
    Może to razem z domami?
    Cena od dewelopera oscylowała wówczas już około 4 tys./m2 (W-wa).
    450 tys. zł to sporo kasy było jak za "przeciętne" (czyli były i sporo większe)
    mieszkanie.

    -----

  • 94. Data: 2021-02-24 16:58:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Trudno mi uwierzyć.
    >Może to razem z domami?

    Pewnie tak.

    >Cena od dewelopera oscylowała wówczas już około 4 tys./m2 (W-wa).
    >450 tys. zł to sporo kasy było jak za "przeciętne" (czyli były i
    >sporo większe) mieszkanie.

    No chyba ze ... to srednia z Warszawy.
    Biednych nie stac, srednich nie stac, a bogaci nie beda sie gniezdzic
    na 60m :-)

    Tak czy inaczej - od paru lat obserwuje we Wroclawiu spadek
    powierzchni, i mieszkan i domow.
    No coz - trzeba klientowi sprzedac to, na co go stac ...

    -----
    > 2003 - szczyt, przeciętna powierzchnia użytkowa mieszkania 115,8 m2.

    J.

  • 95. Data: 2021-02-24 18:29:16
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wytłumacz, dlaczego czekolada w tabliczkach 300 gram jest sporo droższa jednostkowo
    niż w tabliczkach po 100 gramów?

    -----

  • 96. Data: 2021-02-24 18:30:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bzykania ;-)

    -----

  • 97. Data: 2021-02-25 08:04:19
    Od: cef <c...@i...pl>

    To pewnie akurat nie jest specjalnie prawdziwe
    (że 300g jest drośższe niż 100g jednostkowo), ale
    w przypadku mieszkań i czekolady możesz porównać
    koszt opakowania.