  • 1. Data: 2019-07-30 22:00:05
    Temat: Bank bez opłat jaki?
    Od: BB <b...@c...pl>

    Witam, czy jest taki bank ktory nie pobiera zadnych oplat za trzymanie
    u nich kasy? Nie chce zadnych kart, nie bede robic zadnych przelewow.
    Chce tam trzymac jedynie gotowke, od czasu do czasu dokladajac.

    BB

  • 2. Data: 2019-07-30 22:08:55
    Temat: Re: Bank bez opłat jaki?
    Od: Sagittarius <z...@w...pl>

    W dniu 2019-07-30 o 22:00, BB pisze:
> [...]
    > u nich kasy? Nie chce zadnych kart, nie bede robic zadnych przelewow.
    > Chce tam trzymac jedynie gotowke, od czasu do czasu dokladajac.

    Dla swojego seniora mam BNP Paribas
    https://www.bnpparibas.pl/klienci-indywidualni/konta
    /konto-otwarte-na-ciebie
    Ale nie zamawiaj karty, ja musiałem, aby mieć możliwość wpłat przez
    wpłatomat...
    O ile pamiętam, kiedy to jeszcze był Raiffeisen, zero jakichkolwiek
    opłat, o ile nie zamówisz karty - sprawdź, bez karty, jako dodatkowego
    produktu powinno być za zero :)

  • 3. Data: 2019-07-30 22:46:25
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2019-07-30 o 22:08, Sagittarius pisze:

> [...]
    > O ile pamiętam, kiedy to jeszcze był Raiffeisen, zero jakichkolwiek
    > opłat, o ile nie zamówisz karty - sprawdź, bez karty, jako dodatkowego

    w ING też bez karty może być za zero
    tak samo w IB lub w GNB

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/

  • 4. Data: 2019-07-30 22:57:27
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2019-07-30 o 22:46, Robert Sierant pisze:

    /konto-otwarte-na-ciebie

    > w ING też bez karty może być za zero
    > tak samo w IB lub w GNB

    NestBank - tyż za friko i karta bezpłatna, można nie używać

  • 5. Data: 2019-07-31 00:28:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "BB" s...@l...com

    > Witam, czy jest taki bank ktory nie pobiera zadnych oplat za trzymanie
    > u nich kasy? Nie chce zadnych kart, nie bede robic zadnych przelewow.
    > Chce tam trzymac jedynie gotowke, od czasu do czasu dokladajac.

    Jeśli chcesz tylko dokładać -- możesz trzymać na moim, zupełnie za freeko! ;)

    Ale jeśli chcesz nie za darmo -- możesz skorzystać z wisienek.

    https://danutac.oferty-kredytowe.pl <-- może tutaj
    znajdziesz coś dla siebie, przy okazji dając mi zarobić

    Najwięcej chyba daje Mille, tzn. chyba 300 pln za założenie
    konta, ale utrzymane tegoż ROR nie jest za freeko -- trzeba
    wpłacać 1 kpln i raz wydawać debetówką.

    Ogólnie oszczędne są za free. (ogólnie -- mogą być wyjątki)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 6. Data: 2019-07-31 10:14:54
    Od: cef <c...@i...pl>

    /konto-otwarte-na-ciebie

    > w ING też bez karty może być za zero
    > tak samo w IB lub w GNB

    Bez karty, to sporo się znajdzie.
    Sam mam w mbanku, raifim (teraz BNP), nest, więc pewnie jest tego więcej.

  • 7. Data: 2019-07-31 11:42:22
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-07-30, BB <b...@c...pl> wrote:

    > Witam, czy jest taki bank ktory nie pobiera zadnych oplat za trzymanie
    > u nich kasy? Nie chce zadnych kart, nie bede robic zadnych przelewow.
    > Chce tam trzymac jedynie gotowke, od czasu do czasu dokladajac.

    To chyba każdy bank. Przy tych warunkach załóż po prostu
    odnawialną lokatę lub konto oszczędnościowe, a nie ROR.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 8. Data: 2019-07-31 15:09:33
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A w jaki sposób chcesz "dokładać gotówkę" - przelewem czy w kasie?
    I chcesz na tym trzymaniu tracić całą wartość inflacji czy trochę mniej?

    Z "poważniejszych": santander, inteligo (czyli PKO, tylko darmowe), mBank, kantor
    aliora.
    Jeśli chccesz trzymać w euro w niemieckim banku: N26.
    milek daje zarobić, ale wymaga gimnastyki.
    Z popierdółek: nest.
    Idea i getout też, ale tych i wrogowi bym nie polecił.

  • 9. Data: 2019-07-31 15:24:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" 8...@g...co

    : Idea i getout też, ale tych i wrogowi bym nie polecił.

    Getin bym polecił z czystym sercem, ale nie wiem, czy jest za free.

    --

  • 10. Data: 2019-07-31 15:41:44
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Jest darmowy, i nawet najlepszy % dają.
    W sumie może warto polecać "lokatowcom", bo jak pierdzielnie to wszyscy poczują? Ale
    czy to pomoże na jeszcze 20 lat?