  • 1. Data: 2002-01-07 19:07:58
    Temat: rosnie nam narybek :-)
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Dziś mój brat (lat 13) dokonał swojej pierwszej transakcji karcianej
    za pomocą czarnej VE z IzzyBanku. Wg. jego relacji personel sklepu
    na Mickiewicza (terminale BZWBK) w Default zachował się prawidłowo
    (porównanie podpisu, itp.). Czerwony pasek nie wzbudził zdziwienia.

    --
    Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
    b...@w...pdi.net Otwarte okna"

  • 2. Data: 2002-01-08 05:41:28
    Temat: Re: rosnie nam narybek :-)
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    O- i to jest wiadomość pozytywna :-))))
    Grzegorz

  • 3. Data: 2002-01-08 07:03:35
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a...@K...Brywczynski...
> [...]
    > na Mickiewicza (terminale BZWBK) w Default zachował się prawidłowo
    > (porównanie podpisu, itp.). Czerwony pasek nie wzbudził zdziwienia.

    Na Mickiewicza, powiadasz? "w Default"?
    Na Mickiewicza nie maja terminali BZWBK.
    Ani nie ma tam Default.
    ;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2002-01-08 08:24:03
    Od: "Pawel P. Baran" <d...@u...univ.szczecin.pl>

    > Na Mickiewicza, powiadasz? "w Default"?
    > Na Mickiewicza nie maja terminali BZWBK.
    > Ani nie ma tam Default.

    Skąd wiesz, w którym miejscu? Mickiewicza to długa ulica, przez prawie całe
    Pogodno idzie ;-)))

    Paweł

  • 5. Data: 2002-01-08 08:43:08
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Pawel P. Baran <d...@u...univ.szczecin.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a1ea4u$u5o$...@z...man.szczecin.pl...

    > Skąd wiesz, w którym miejscu? Mickiewicza to długa ulica, przez prawie
    całe
    > Pogodno idzie ;-)))

    Nie jest dluga i "idzie" przez Srodmiescie.
    ;-))

    --
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2002-01-08 10:19:28
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    > Na Mickiewicza, powiadasz? "w Default"?
    > Na Mickiewicza nie maja terminali BZWBK.

    Chyba o innych default mówimy. ;-)

    --
    Konrad J. Brywczyński
    Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

  • 7. Data: 2002-01-08 10:32:02
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net>
    (news:a1ekk1.11s.1@Konrad.Brywczynski):

    > Chyba o innych default mówimy. ;-)

    Co wy wygadujecie? Taka ulica nie istnieje ;-)

  • 8. Data: 2002-01-08 16:55:48
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    Slawek Kos wrote in news:a1ebdu$icq$1@news.tpi.pl:

    > Nie jest dluga i "idzie" przez Srodmiescie.

    i zoliborz chyba ;)))
    i krotka raczej nie jest, powiedzialbym ze srednia z naciskiem na
    dluzsza :>

    ciekawe czy mowa o tym samym sklepie z terminalem BZWBK kolo ktorego
    mieszkam :)
    jesli tak to ostatnio ten debilny terminal dal dwa razy brak lacznosci,
    a blokady w intelligo sie zrobily
    i czasem tenze pos wariuje, dzwoni i mowi bledny pin, i tak kilka razy
    pod rzad - a pinu sie nie podaje wogole - moze chodzi o jakis inny pin
    - ktos wie ?
    --
    empeg

    {A44EF29E-C585-40DB-B2B1-D15F13B85B72}

  • 9. Data: 2002-01-08 18:13:31
    Od: Witold A. Markow <P...@o...szczecin.pl>

    Dnia Tue, 8 Jan 2002 09:24:03 +0100, "Pawel P. Baran"
    <d...@u...univ.szczecin.pl> uzyl(a) nastepujacych klawiszy:

    >Skąd wiesz, w którym miejscu? Mickiewicza to długa ulica, przez prawie całe
    >Pogodno idzie ;-)))
    Ale i tak tam nie ma BZWBK - tylko Uniwerek w wielu odmianach ;->

    WAM
    --
    Na ferie nad morze?
    Tylko z NadMorze.pl

  • 10. Data: 2002-01-08 18:36:48
    Od: "Piotr \"Merlin\" Krzciuk" <m...@i...com>

    "Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net> wrote in message

    > Chyba o innych default mówimy. ;-)

    No co Ty, przecież stolica bankowości jest w Łodzi :)

    Pozdr.
    Piotr "Merlin" Krzciuk
    m...@m...net