  • 11. Data: 2014-10-05 21:12:30
    Temat: Re: darmowa kasa z KK
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 05/10/2014 20:36, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Przepraszam za wciskanie się w słowo -- mnie może jest godny,
    > ale nie jest godny mojej matki. ;) To mojej matce zalega
    > z wypłatą, nie mnie. Mnie nawet 3 dychy dorzucił -- nieco
    > spóźnione, bo 02 bm.

    Oj tam, oj tam. Nie kojarzę aby matka Twoja jakieś zarzuty na grupie
    zgłaszała. ;)
    Ja też jakichś złotych nie dostałem, za transakcję apką. Ale może mój
    mobilny post był zbyt krótki.

  • 12. Data: 2014-10-05 21:55:38
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-10-05, Kris <k...@g...com> wrote:

    [...]

    > Tak z ciekawości: Biedronka to też mój "podstawowy" sklep z racji tego że
    > kilkaset metrów od domu i czesto tam kupuje. Ale kurcze co tam można
    > kupowac za kilka zl? Kilka razy w tygodniu w Biedronce bywam ale nie
    > pamiętam paragonu z kwota kilka zł- sporadycznie kilkanascia
    > a najczęściej kiladziesiąt.

    Ja nie z Biedronki akurat, ale np. pieczywo z rana ;)
    Lubię świeże, więc zawsze kupuję tyle ile "dzisiaj" zjem.
    Pozostałe składniki można już mieć zakupione w lodówce. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 13. Data: 2014-10-05 22:06:25
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Szkoda zachodu z kupowaniem/zwrotem/dogadywaniem się z klientem po to aby odzyskac
    kilkanasci/kilkadziesiąt zł miesięcznie.

    kupić i zwrócić żaden problem jak ktoś ma KK i chce darmowo pozyskać
    kasę, dogadywanie się z klientem to już lekki obciach

    oczywiście nie ma sensu w przypadku kilkudziesięciu złotych ale jeżeli
    ktoś potrzebuje większą kwotę to dlaczego nie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2014-10-05 22:30:29
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 05.10.2014 o 22:06, RobertS pisze:
> [...]
    >
    > oczywiście nie ma sensu w przypadku kilkudziesięciu złotych ale jeżeli
    > ktoś potrzebuje większą kwotę to dlaczego nie

    To zalezy co dla kogo jest obciachem, bo jak slysze o kupowaniu i
    zwracaniu zeby dostac gotowke z KK to chce mi sie smiac. Juz bym wolal
    skorzystac z czegokolwiek innego, chociazby skycash, zaplacic te 1.9% i
    miec spokoj.

    No tylko ile tego trzeba kupic zeby byla "wieksza kwota"...

  • 15. Data: 2014-10-05 23:55:11
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2014-10-05 22:30, neoniusz pisze:

    > To zalezy co dla kogo jest obciachem, bo jak slysze o kupowaniu i
    > zwracaniu zeby dostac gotowke z KK to chce mi sie smiac.

    Ja osobiście nie uznaje czegoś takiego
    bo zawsze mam wrażenie że jeśli się już coś kupuje
    a później oddaje to świadczy wyłącznie od DEBILIZMIE kupującego - ;P

    Pomijam przypadki np. ujawnienia wady fabrycznej w zakupionym towarze
    czy np. zakup butów dla dziecka (bez dziecka) co niestety zdarza się
    żonie....

    Ps.
    Przez te cholerne kupony na allegro,
    właśnie zakupiłem worki do odkurzacza na cały rok - LOL

    Pozdro

  • 16. Data: 2014-10-05 23:56:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mx" 5431981f$0$18095$6...@n...neostrada.pl

    > Oj tam, oj tam. Nie kojarzę aby matka Twoja jakieś zarzuty na grupie zgłaszała. ;)

    Ma od tego swego pracownika, czyli mnie.
    Wkrótce post_awię kolejny wyciąg.
    Później pstryknę fotki absurdalnym odpowiedziom
    banku -- i post_awię skany tych odpowiedzi.

    > Ja też jakichś złotych nie dostałem, za transakcję apką. Ale może mój mobilny post
    był zbyt krótki.

    A właśnie -- za tę apkę też mojej matce nie dali.
    Dobrze, że przypomniałeś.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2014-10-06 00:22:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "neoniusz" m0s9og$n9o$...@s...chmurka.net

    > No tylko ile tego trzeba kupic zeby byla "wieksza kwota"...

    No właśnie -- co kupić za 35 kpln?

    350*3/12=87,5

    Czy ja wiem, czy to mało?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2014-10-06 00:30:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" m0seo6$57f$...@n...news.atman.pl

    > Ja osobiście nie uznaje czegoś takiego
    > bo zawsze mam wrażenie że jeśli się już coś kupuje a później oddaje to świadczy
    wyłącznie od DEBILIZMIE kupującego - ;P

    W reklamie TV zachęcają do takiego kupowania.

    Mnie podobają się te sklepu, w których można zwracać.
    W realu widziałem kiedyś po 15 pln bluzy z kapturami.
    Nie było czasu na zmierzenie, więc kupiłem tylko jedną,
    czego pożałowałem -- dopiero później przypomniałem
    sobie, że mogłem kupić wszystkie i ewentualnie zwrócić.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2014-10-06 08:17:44
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    napisał w wiadomości news:m0sh2q$unj$1@node2.news.atman.pl...

    > Mnie podobają się te sklepu, w których można zwracać.
    > W realu widziałem kiedyś po 15 pln bluzy z kapturami.

    Jest tyle "sieciowek" z ciuchami,
    ze tego typu stoiska raczej omijam w Realu szerokim łukiem :)
    Ale cóż ... kiedys przytrafiło mi się kupic kurtke na narty "Brugi" czy jakos
    tak
    za ułamek ceny w porownaniu ze sklepem sportowym, a pełnowartosciową w sensie
    jakosci.

    Mimo wszystko - zdecydowanie nie popieram
    zwracania zakupionych w "stacjonarnych" sklepach towarow
    gdyż w moim mniemaniu swiadczy to o infantylosci nabywcy ;)

  • 20. Data: 2014-10-06 08:27:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 października 2014 22:06:25 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > kto� potrzebuje wi�ksz� kwot� to dlaczego nie
    Przyjmijmy że większa kwota to 5tys.
    Wyjmująć to normalnie z KK odsetek zapłacimy z 50-60zł.
    Sposobem "Na Lidla"- konieczne dwie wizyty w Lidlu. Czy skórka warta wyprawkie? Każdy
    ocenić powinien sam. Mnie by się nie chciało.