  • 1. Data: 2014-10-04 15:44:03
    Temat: darmowa kasa z KK
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    wątek wiele razy poruszany, przetestowana nowa możliwość w...Lidlu

    należy kupić jakieś towary przemysłowe, w ciągu tygodnia można je zwrócić

    zwrot przyjmie każdy sklep, ale jeżeli dokonacie zwrotu w innym sklepie
    niż był zakup to bez względu na sposób pierwotnej płatności - zwrócą
    gotówkę ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2014-10-04 19:09:30
    Temat: Re: darmowa kasa z KK
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2014-10-04 15:44, RobertS pisze:
> [...]
    >
    > zwrot przyjmie każdy sklep, ale jeżeli dokonacie zwrotu w innym sklepie
    > niż był zakup to bez względu na sposób pierwotnej płatności - zwrócą

    U mnie w Castoramie zwracają gotówkę. Robią problem przy zakupach powyżej 1k

    Darek

  • 3. Data: 2014-10-05 19:20:47
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2014-10-04 o 19:09, Darek pisze:

    > U mnie w Castoramie zwracają gotówkę. Robią problem przy zakupach
    > powyżej 1k

    To już prościej chyba dogadać się z jakimś klientem, który zamierza
    zapłacić gotówką za większe zakupy :)

  • 4. Data: 2014-10-05 19:32:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 października 2014 19:20:47 UTC+2 użytkownik MarcinF napisał:
    > To już prościej chyba dogadać się z jakimś klientem, który zamierza
    > zapłacić gotówką za większe zakupy :)
    Szkoda zachodu z kupowaniem/zwrotem/dogadywaniem się z klientem po to aby odzyskac
    kilkanasci/kilkadziesiąt zł miesięcznie.

  • 5. Data: 2014-10-05 19:59:22
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 05/10/2014 19:32, Kris wrote:
    > Szkoda zachodu z kupowaniem/zwrotem/dogadywaniem się z klientem po to aby odzyskac
    kilkanasci/kilkadziesiąt zł miesięcznie.

    A ja miałem z bzwbk (BNGE - Bank NieGodny Eneuela) przez kilka miesięcy
    darmowe przelewy z kk na cały limit 20.000. Ale się skończyło, teraz
    wybrałem 1 zł za każdy dzień w którym wykonam dowolną operację kk, na
    dowolną kwotę (na 3 miesiące).

  • 6. Data: 2014-10-05 20:11:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 października 2014 19:59:22 UTC+2 użytkownik mx napisał:

    > darmowe przelewy z kk na ca�y limit 20.000.
    Nawet gdybyś te 20tys lokował przez cały rok na 4%- a to raczej przy
    wypłatach/spłatach z kk nieralne to masz 50 zł miesięcznie maks na czysto. W zamian
    musisz przelewać, lokować, pilnować spłaty itp. Wg mnie gra niewarta świeczki ale co
    tam kto lubi. Jedno spóżnienie(zapomnienie, wczasy itp)spłaty w GP i półroczny "zysk"
    idzie się je....ć
    >Ale si� sko�czy�o, teraz wybra�em 1 z� za ka�dy dzie� w >kt�rym
    wykonam dowolnďż˝ operacjďż˝ kk, na
    > dowoln� kwot� (na 3 miesi�ce).
    Jeśli to podstawowa karta z której korzystaśz normalnie to kilkanascie zl na miesiąc
    wpadnie. Jesli zamierzasz fikcyjne operacje robić aby 1zł/dziennie zyskać to nie
    warto

  • 7. Data: 2014-10-05 20:34:49
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 05/10/2014 20:11, Kris wrote:

    > Jeśli to podstawowa karta z której korzystaśz normalnie to kilkanascie zl na
    miesiąc wpadnie. Jesli zamierzasz fikcyjne operacje robić aby 1zł/dziennie zyskać to
    nie warto

    Nie używałem, ale będzie podstawowa na zakupy w Biedronce. Często robię
    zakupy na klika złotych, Citi musi jej oddać palmę pierwszeństwa.

  • 8. Data: 2014-10-05 20:36:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mx" 543186fb$0$18096$6...@n...neostrada.pl

    > A ja miałem z bzwbk (BNGE - Bank NieGodny Eneuela) przez kilka miesięcy

    Przepraszam za wciskanie się w słowo -- mnie może jest godny,
    ale nie jest godny mojej matki. ;) To mojej matce zalega
    z wypłatą, nie mnie. Mnie nawet 3 dychy dorzucił -- nieco
    spóźnione, bo 02 bm.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2014-10-05 20:55:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 października 2014 20:34:49 UTC+2 użytkownik mx napisał:

    > Nie używałem, ale będzie podstawowa na zakupy w Biedronce. Często robię
    > zakupy na klika złotych, Citi musi jej oddać palmę pierwszeństwa.
    Tak z ciekawości: Biedronka to też mój "podstawowy" sklep z racji tego że kilkaset
    metrów od domu i czesto tam kupuje. Ale kurcze co tam można kupowac za kilka zl?
    Kilka razy w tygodniu w Biedronce bywam ale nie pamiętam paragonu z kwota kilka zł-
    sporadycznie kilkanascia a najczęściej kiladziesiąt.

  • 10. Data: 2014-10-05 21:05:34
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 05/10/2014 20:55, Kris wrote:

> [...]
    Kilka razy w tygodniu w Biedronce bywam ale nie pamiętam paragonu z kwota kilka zł-
    sporadycznie kilkanascia a najczęściej kiladziesiąt.

    Z czasów gdy kart nie honorowali i miałem daleko, przywykłem do Lidla i
    tam więcej kupuję, po drodze z pracy. Do Biedronki idę przed wieczorem z
    (e)psem po chleb lub bułki, czasami cukierek, owoc czy przyprawy. Ale
    może czas zmienić przyzwyczajenia?