  • 1. Data: 2014-10-01 21:18:50
    Temat: Optima spamuje.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Wypłaciłem dziś od nich ostatnie pieniądze, co do grosika. I dostałem na
    maila coś takiego:

    Szanowni Państwo,

    W BGŻOptima stale pracujemy nad rozwojem oferty i usług proponując
    naszym Klientom coraz to nowe rozwiązania. Aby umożliwić Państwu
    otrzymywanie powiadomień o nowych ofertach i promocjach prosimy o
    zaakceptowanie poniższego oświadczenia poprzez kliknięcie w umieszczony
    pod nim link:

    ,,Wyrażam zgodę na przesyłanie mi za pomocą środków komunikacji
    elektronicznej (np. e-mail, sms) przez Bank Gospodarki Żywnościowej S.A.
    informacji handlowych (np. specjalnych ofert, aktualności, informacji o
    banku) w rozumieniu art. 2 ust. 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą
    elektroniczną (Dz. U z 2013, poz. 1422)."

    Proszę kliknąć, aby zaakceptować................................

    Chyba kasa im odpłynęła dość poważnie.