  • 21. Data: 2014-10-06 09:47:52
    Temat: Re: darmowa kasa z KK
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Oct 2014 23:27:48 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
    > Przyjmijmy że większa kwota to 5tys.

    Moze byc trudno w lidlu kupic cos za 5k zl. To chyba pare wozkow
    musialoby byc.

    > Wyjmująć to normalnie z KK odsetek zapłacimy z 50-60zł.
    > Sposobem "Na Lidla"- konieczne dwie wizyty w Lidlu.
    > Czy skórka warta wyprawkie? Każdy ocenić powinien sam. Mnie by się nie chciało.

    Mozesz bywac i tak, mozesz miec po drodze.

    Jeszcze pytanie na co ta kasa - jesli na towar, to czemu go nie kupic
    normalnie na karte.
    No chyba ze na lokate wplacic :-)

    J.

  • 22. Data: 2014-10-06 17:15:49
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Sposobem "Na Lidla"- konieczne dwie wizyty w Lidlu. Czy skórka warta wyprawkie?
    Każdy ocenić powinien sam. Mnie by się nie chciało.

    sama prowizja od wypłaty gotówkowej to min. 2% + odsetki od kredytu
    kartowego, no mnie wychodzi więcej niż 50 zł

    ps
    jak kupowałem sobie ciuchy rowerowe, z tego co mnie interesowało kupiłem
    wszystkiego po 2 szt. (różne rozmiary), na spokojnie w domu
    przymierzyłem i oddałem to co nie pasowało

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 23. Data: 2014-10-07 00:26:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" m0ubmb$aqr$...@s...man.poznan.pl

    > jak kupowałem sobie ciuchy rowerowe, z tego co mnie interesowało kupiłem
    wszystkiego po 2 szt. (różne rozmiary), na spokojnie w
    > domu przymierzyłem i oddałem to co nie pasowało

    IMO taki cel przyświecał tym, którzy wprowadzili
    możliwość zwracania -- bezstresowe kupowanie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2014-10-07 13:41:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" m0tc68$1if$...@n...news.atman.pl

    > gdyż w moim mniemaniu swiadczy to o infantylosci nabywcy ;)

    Jestem infantylny dlatego, że wpadłem do sklepu
    na 3 minuty przed końcem pracy tego sklepu?

    Może... IMO nie miałem czasu na mierzenie w sklepie.

    -=-

    Butów Reeboka nie muszę mierzyć -- są zwymiarowane. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2014-10-07 18:09:01
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) w wiadomości: ...

    >"Waldek" m0tc68$1if$...@n...news.atman.pl

    >Jestem infantylny dlatego, że wpadłem do sklepu
    >na 3 minuty przed końcem pracy tego sklepu?
    >
    >Może... IMO nie miałem czasu na mierzenie w sklepie.

    Powiedzmy, wyjątkowy wypadek, ale też nie popieram.
    Jestem zwolennikiem myslenia i sprawdzania ZANIM się coś
    kupi/weźnie kredyt itp. Tymczasem zgodnie z "ukazem" UE
    mamy pielęgnować lekkomyślność i w terminie dni 14 można
    zrywać umowy kredytowe i oddawać towary zamawiane/kupowane
    przez internet bez podania przyczyny.
    Co można robić przez 14 dni z zakupionym i nieużywanym
    towarem?

    Arek

  • 26. Data: 2014-10-07 23:45:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >przez internet bez podania przyczyny.
    >Co można robić przez 14 dni z zakupionym i nieużywanym

    Sprawdzic co on warty, i na ile reklamowki sprzedawcy maja sie do
    rzeczywistosci.

    J.

  • 27. Data: 2014-10-08 16:05:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 54345ee7$0$12634$6...@n...neostrada.pl

    Sprawdzić kolor i rozmiar?

    Carrefour nie uznaje cofek. Kupiłem w Carrefourze
    zszywki, ale mniejsze niż te, których potrzebowałem,
    o czym przekonałem się dopiero po powrocie do mieszkania,
    gdy porównałem zakupione w Carrefourze zszywki z tymi,
    które miałem. Efekt? -- kupiłem w Carrefourze zszywacz
    do tych małych zszywek.

    > Sprawdzic co on warty, i na ile reklamowki
    > sprzedawcy maja sie do rzeczywistosci.

    Jak sprawdzić? Iść z nim do wróżki?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2014-10-08 21:29:28
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Powiedzmy, wyjątkowy wypadek, ale też nie popieram.
    > Jestem zwolennikiem myslenia i sprawdzania ZANIM się coś
    > kupi/weźnie kredyt itp.

    a co powiesz o tych co biorą kredyty gotówkowe? przez 14 dni oglądają
    banknoty czy napawają się widokiem kasy na koncie?

    nie, w tym czasie mają się zapoznać z umową kredytową, której przy
    podpisywaniu i tak nikt nei czyta

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 29. Data: 2014-12-10 20:47:12
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 05/10/2014 20:11, Kris wrote:

    > Nawet gdybyś te 20tys lokował przez cały rok na 4%- a to raczej przy
    > wypłatach/spłatach z kk nierealne to masz 50 zł miesięcznie maks na czysto.
    > W zamian musisz przelewać, lokować, pilnować spłaty itp. Wg mnie gra
    > niewarta świeczki ale co tam kto lubi. Jedno spóźnienie (zapomnienie,
    > wczasy itp)spłaty w GP i półroczny "zysk" idzie się je....ć

    > Jeśli to podstawowa karta z której korzystać normalnie to kilkanaście zł
    > na miesiąc wpadnie. Jeśli zamierzasz fikcyjne operacje robić
    > aby 1zł/dziennie zyskać to nie warto

    Warto, nie warto, ale za listopad 27 wczoraj dopisali. 1. i 2. się
    zagapiłem, a 11. odpuściłem. Sklepy zamknięte, a długu na Allegro nie
    miałem jeszcze.

  • 30. Data: 2014-12-11 10:31:44
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu niedziela, 5 października 2014 19:59:22 UTC+2 użytkownik mx napisał:

    > A ja mia�em z bzwbk (BNGE - Bank NieGodny Eneuela) przez kilka miesi�cy
    > darmowe przelewy z kk na ca�y limit 20.000. Ale si� sko�czy�o, teraz
    > wybra�em 1 z� za ka�dy dzie� w kt�rym wykonam dowoln� operacj� kk, na

    > dowoln� kwot� (na 3 miesi�ce).

    Czy taka karta jest obecnie w ofercie BZWBK?
    Przegladam ich strone i nie moge trafic na karte, ktora daje 1zl za dzien, w ktorym
    robilo sie transakcje

    --
    pozdr.
    ls