  • 1. Data: 2014-10-02 11:13:47
    Temat: 5% moneyback od Orange Finanse
    Od: Mietek <b...@w...pl>

    Konto osobiste darmowe (uwaga jedynie na bankomaty)
    Promocja na start: 5% cb za płatności naklejką, max. 100 zł. Można popływać w stawie
    i powinno przejść :)
    więcej:
    http://livesmarter.pl/orange-finanse-moneyback-100-z
    l-miesiecznie/

  • 2. Data: 2014-10-02 17:45:37
    Temat: Re: 5% moneyback od Orange Finanse
    Od: osa <w...@p...fm>

    4% na KO przez 6 miesięcy do 25k, ale że to mBank to i haczyki muszą być:
    1. oprocentowanie *wszystkich* środków spada do nominalnego gdy saldo
    rachunku > 25k
    2. i jeszcze lepszy (nomen omen) kwiatek:

    W przypadku modyfikacji wysokości stóp procentowych przez Radę Polityki
    Pieniężnej o więcej niż 0,25 p.p., Bank zastrzega sobie prawo do
    modyfikacji wysokości oprocentowania promocyjnego.

    Mamy miesiąc na założenie RORu w promocji i kolejny miesiąc na założenie
    KO więc promocyjne oprocentowanie możemy mieć od grudnia do maja
    upychając tam jakieś drobniaki na wakacje ;)

  • 3. Data: 2014-10-02 18:08:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mietek" b...@g...co

    : Konto osobiste darmowe (uwaga jedynie na bankomaty)

    Co złego w bankomatach?

    : Promocja na start: 5% cb za płatności naklejką, max.
    : 100 zł. Można popływać w stawie i powinno przejść :) więcej:

    Czy przegapiłem zmianę szyfrów?
    O co chodzi z tym pływaniem w stawach?

    : http://livesmarter.pl/orange-finanse-moneyback-100-z
    l-miesiecznie/

    przynajmniej jednej faktury, na rzecz Orange Polska

    Co to znaczy, że musi być opłacona przynajmniej jedna faktura?
    Czy można opłacić fakturę, ale kwotą mniejszą niż widoczna na tej fakturze?
    (aby kilkoma rachunkami opłacić tę samą fakturę)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2014-10-02 19:14:55
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 02/10/2014 18:08, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Co to znaczy, że musi być opłacona przynajmniej jedna faktura?
    > Czy można opłacić fakturę, ale kwotą mniejszą niż widoczna na tej fakturze?
    > (aby kilkoma rachunkami opłacić tę samą fakturę)

    A skąd bank ma wiedzieć ile było na fakturze? Orange to nie mBank,
    złotówkę zapłacisz i warunek spełniony (moim zdaniem).

  • 5. Data: 2014-10-02 21:19:33
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 02/10/2014 11:13, Mietek wrote:
    > Konto osobiste darmowe (uwaga jedynie na bankomaty)
    > Promocja na start: 5% cb za płatności naklejką, max. 100 zł. Można popływać w
> [...]
    https://orangefinanse.com.pl/or/Login

    Nazwa zalatuje Open Finance-m lekko. Standardy też pewnie podobne.

    A propos, bankom telefonia nie wyszła, a telekomowe banki rozkwitną?

  • 6. Data: 2014-10-04 02:10:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mx" 542d880f$0$18088$6...@n...neostrada.pl

    kilkoma rachunkami opłacić tę samą fakturę)

    > A skąd bank ma wiedzieć ile było na fakturze? Orange to nie mBank, złotówkę
    zapłacisz i warunek spełniony (moim zdaniem).

    Moja matka ma abonament w Nju Mobile. :) I wydaje miesięcznie
    kartami zdecydowanie więcej niż 2kpln, więc chyba warto mieć
    więcej niż jedno konto. Jednak nie chciałbym stracić zamiast
    zyskać. :) Nju Mobile rozdziela rozmowy komórkowe
    i stacjonarne -- może zatem i ja rozdzielę? ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'