  • 1. Data: 2003-07-09 08:54:44
    Temat: czy przelew przychodzacy SWIFT do Millennium jest bezplatny?
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Czy od przelewu przychodzacego SWIFT do Millennium Millennium nie
    pobiera zadnej prowizji? Nie ma tego w tabeli, ale chce sie upewnic.

    Czy w millennium mozna zlecac przelew SWIFT przez Internet?

    Czy między dwoma rachunkami walutowymi (roznych osob) mozna przelewac
    przez interent (oczywiscie bez przeliczania na zlotowki)?

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 2. Data: 2003-07-11 09:29:29
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    > Czy od przelewu przychodzacego SWIFT do Millennium Millennium nie
    > pobiera zadnej prowizji? Nie ma tego w tabeli, ale chce sie upewnic.

    Zalezy jak ustawi to wysylajacy

    > Czy w millennium mozna zlecac przelew SWIFT przez Internet?

    tak

    > Czy miÄTdzy dwoma rachunkami walutowymi (roznych osob) mozna
    przelewac
    > przez interent (oczywiscie bez przeliczania na zlotowki)?

    nie. Oficjalna waluta w Polsce sa zlotowki - wiec nie ma szans ;)
    Bedzie przelewany jak zwykly SWIFT czyli pobiora jakis tam procent +
    oplaty. Lepiej wyplacic i wplacic w kasie.

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-07-11 11:36:32
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <belvqu$l4k$1@news.onet.pl>, Michal 'Amra' Macierzynski wrote:

    > Zalezy jak ustawi to wysylajacy

    Chodzi mi o to jak wysylajacy sam placi koszty swojego banku.
    I nie placi innych kosztow.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl
    Learn about crime done by George W. Bush in Iraq, and related to 9/11
    http://www.whatreallyhappened.com/

  • 4. Data: 2003-07-11 11:58:19
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Miernik wrote:
    > Chodzi mi o to jak wysylajacy sam placi koszty swojego banku.
    > I nie placi innych kosztow.

    No ale sa jeszcze koszty tego drugiego banku. I w tym przypadku
    ponosic je moze wysylajacy, przyjmujacy lub bodaj po polowie.

  • 5. Data: 2003-07-11 12:12:55
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > No ale sa jeszcze koszty tego drugiego banku. I w tym przypadku
    > ponosic je moze wysylajacy, przyjmujacy lub bodaj po polowie.

    AFAIK po połowie niestety nie ma, chociaż mniej więcej
    tak zwodniczo to się nazywa (SHA)

    Pix

  • 6. Data: 2003-07-11 14:55:58
    Temat: Re: czy przychodzacy SWIFT w Millennium, Citi, BZWBK, Lukas jest bezplatny?
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <bem8i1$eb6$1@news.onet.pl>, Micha? 'Amra' Macierzy?ski wrote:

    > No ale sa jeszcze koszty tego drugiego banku. I w tym przypadku
    > ponosic je moze wysylajacy, przyjmujacy lub bodaj po polowie.

    Albo Ty nie rozumiesz mnie albo ja nie rozumiem Ciebie.
    Za bardzo komplikujesz.

    Moze zadam to pytanie na przykladzie:

    Inteligo pobiera 11.99 zl od SWIFTow przychodzacych.
    Multibank nie pobiera oplat od SWIFTow przychodzacych.
    ING Bank Slaski nie pobiera oplat od SWIFTow przychodzacych.
    Nordea pobiera 5 zl od SWIFTow przychodzacych na konta walutowe.
    Nordea nie pobiera oplat od SWIFTow przychodzacych na konta zlotowkowe.
    BZWBK pobiera 0.2 % min 25 zl max 150 zl od SWIFTow przychodzacych.

    A jak jest w Millennium?

    I to samo pytanie jak jest w:
    Integrum, Citibanku i Lukas Banku, bo nie wynika to jednoznacznie z
    tiop, albo ja nie rozumiem tiopu.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl
    Sing a declaration against US invasion in Iraq:
    http://www.moveon.org/declaration/

  • 7. Data: 2003-07-11 18:55:52
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Miernik wrote:
    > A jak jest w Millennium?

    Nie mam pojecia w takim razie. Ale jak podejrzewam cos tam pewnie
    biora ;)