  • 1. Data: 2003-07-09 09:58:00
    Temat: Banki Wirtualne za granicą?
    Od: "Bartłomiej Janicki" <b...@N...gazeta.pl>

    Czy mógłby mi ktoś pomóc. Potrzebuję informacje o bankach wirtualnych głównie
    za granicą i w USA. Intresują mnie przede wszystkim liczba klientów, jak się
    zmieniałą w czasie. Chodzi mi jedynie o banki umiejcowione jedynie w Interneci
    (online banking). Dziękuję z góry za pomoc. Bartek Janicki

  • 2. Data: 2003-07-09 10:26:23
    Temat: Re: Banki Wirtualne za granicą?
    Od: i...@o...pl

    O ja tez bym prosil o takie informacje, najlepiej w UK, albo w innych krajach,
    posiadajaca mozliwosc zalozenia merchant account

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-07-09 11:23:19
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > zmieniałą w czasie. Chodzi mi jedynie o banki umiejcowione jedynie w Interneci
    > (online banking). Dziękuję z góry za pomoc. Bartek Janicki

    Bartek - pozdrowienia z Łodzi :-)
    P.