  • 1. Data: 2003-07-09 08:25:59
    Temat: Jak jest naprawde z LG iNordea?
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Czytam te grupe, szukam na stronach Nordei i LG, i zupelnie niczego
    nie moge zrozumiec.

    Bo pisza tu niektorzy, ze netKonto spadlo do 3,5% zas netKombo po
    staremu, to jest 4,5%. Po jakiemu staremu, przeciez NIGDY netKonto NIE
    roznilo sie od netKomba w pierwszym miesiacu. Fakt, tak "stoi" w
    szczegolach rachunku, ale jest to sprzeczne z zasadami LG, pewno nie
    nadazaja za wlasnymi zmianami po fuzji... Dopiero dalsze lezakowanie
    porcji pieniedzy bedacych wielokrotnoscia 500 zlotych skutkowalo
    zwiekszeniem, ale tylko tych porcji PO miesiacu/ach - oprocentowania.
    Przeciez netKombo bylo zawsze subkontem netKonta.
    Ze starego linku do LG wynika, ze nadal jest oprocentowanie 4,5%,
    zatem bylbym wdzieczny za podanie mi linku gdyz szukam i szukam,
    niczego nie moge znalezc... To znaczy w oficjalnych komunikatach
    banku o stawkach oplat, prowizji i oprocentowania. To co jest podane
    oficjalnie przeczy szczegolom na koncie.

    Teraz sprawa solo. Zamiast LG logujemy sie na solo. Nigdzie nie moge
    znalezc oprocentowania dla bylych klientow LG. Zamiast tego sa linki
    do bankowosci elektronicznej klientow indywidualnych. I co znajduje?
    Ano, ze oplata miesieczna 3 zlote, zas oprocentowanie "az" 1%, gdyz
    tylko w dwoch wersjach sa prowadzone rachunki internetowe.

    Czy moglibyscie Panstwo podac (ale wraz z linkami) jak wyglada stan na
    dzis? Bo juz nawet nie moge znalezc tych informacji o okresach
    przejsciowych dla LG, wszystko gdzies poznikalo a to co mozna
    przeczytac sklania do natychmiastowej rezygnacji z bylego LG.

    --
    Adek

  • 2. Data: 2003-07-09 08:50:21
    Temat: Re: Jak jest naprawde z LG iNordea?
    Od: k...@a...pl

> [...]
    > przejsciowych dla LG, wszystko gdzies poznikalo a to co mozna
    > przeczytac sklania do natychmiastowej rezygnacji z bylego LG.

    Z tego co można zobaczyć po zalogowaniu sie na konto LG to oprocentowanie jest
    tam podane i chyba dalej jest 4,5 %...oczywiscie docelowo na pewno tak nie
    będzie bo ja pisze Nordea będzie trwało dostosowywanie opłat i prowizji do
    opłat w Solo więc najpóźniej do listopada będziemy sie pewnie cieszyc darmowymi
    usługami LG

  • 3. Data: 2003-07-09 08:54:32
    Od: "Rafal J. Czekala" <r...@w...pl>

    "A_Zet" <a...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > banku o stawkach oplat, prowizji i oprocentowania. To co jest podane
    > oficjalnie przeczy szczegolom na koncie.

    http://www.nordeabank.pl/lgpetro/article/6232.html
    http://www.nordeabank.pl/download/lgpetro/Oprocentow
    anie_rachunkow_LGnet.doc

    Pozdr.