  • 1. Data: 2003-07-09 08:36:10
    Temat: Zaginiony Fundusz SKARBIEC?
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Czy ktos moze potwierdzic lub zaprzeczyc ze zaginal fundusz Skarbiec FIO
    Zagranicznych Dluznych Papierow Wartosciowych (z oferty mBanku)?
    Moze zamienil sie na Skarbiec Euroobligacja? (Nie wiem czy ten ostatni
    istnial wczesniej).
    Bylbym wdzieczny za jakies linki do informacji na ten temat.

    Tomek

  • 2. Data: 2003-07-09 08:41:38
    Temat: Re: Zaginiony Fundusz SKARBIEC?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Tomek wrote:

    > Moze zamienil sie na Skarbiec Euroobligacja?

    Tak - zmiana nazwy.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-07-09 08:43:58
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zagranicznych Dluznych Papierow Wartosciowych (z oferty mBanku)?
    > Moze zamienil sie na Skarbiec Euroobligacja? (Nie wiem czy ten ostatni

    Tez sie dzis zalogowalem an rachunek i zobaczylem to cudo :)

    tu link do konkursu http://www.mbank.com.pl/skarbiec/

    wiecej informacji nie znalazlem - choc zbytnio nie dzukalem :)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-07-09 08:56:46
    Od: "Kris Anrod" <a...@w...pl>