  • 1. Data: 2002-05-09 17:49:30
    Temat: czy ktos z Was korzystal juz z serwisu c2it?
    Od: "bh90210" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    Czy ktos z szanownych grupowiczow korzystal juz z uslugi c2it? Czy moga jej
    uzywac rowniez obywatele Polski (chodzi mi tutaj zwaszcza o wysylanie
    niewielkich kwot do przyjaciela w USA), a jesli tak to co wpisac podczas
    rejestracji w pole "Social Security Number" w Ameryce jest to zdaje sie
    numer ubezpieczenia, a co ja Polak mam tu wpisac (pesel)?
    Poza tym czy czy trzeba miec karte wypukla, czy wystarczy np. e-karta? Jakie
    sa prowizje za usluge, po jakim czasie pieniazki pojawia sie na koncie w
    USA?
    za info z gory dziekuje

    _________________________________________ Marcin Szymański ICQ#:71551881
    Current ICQ status: SMS: (Send an SMS message to my ICQ): +278314271551881
    More ways to contact me: http://wwp.icq.com/71551881

  • 2. Data: 2002-05-09 20:32:20
    Temat: Odp: czy ktos z Was korzystal juz z serwisu c2it?
    Od: "Keyser Soze" <k...@W...pl>

    Użytkownik bh90210 w wiadomości do grup dyskusyjnych ...
    > Czy ktos z szanownych grupowiczow korzystal juz z uslugi c2it? Czy moga
    jej
    > uzywac rowniez obywatele Polski

    Nie moga. Serwis jest przeznaczony wylacznie dla obywateli USA.
    Poczytaj w "c2itsm TERMS AND CONDITIONS"
    (https://www.c2it.com/C2IT/aoltc_off.jsp II. 1).

    > (chodzi mi tutaj zwaszcza o wysylanie
    > niewielkich kwot do przyjaciela w USA),

    Musisz skorzystac z innych serwisow do wirtualnych platnosci.

    > Poza tym czy czy trzeba miec karte wypukla, czy wystarczy np. e-karta?

    Na 98% wystarczylaby e-karta.

    KS