    From: "bh90210" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: czy ktos z Was korzystal juz z serwisu c2it?
    Date: Thu, 9 May 2002 19:49:30 +0200
    Sender: [39253333 mail.onet.pl]@copycom.retsat1.com.pl

    Witam,
    Czy ktos z szanownych grupowiczow korzystal juz z uslugi c2it? Czy moga jej
    uzywac rowniez obywatele Polski (chodzi mi tutaj zwaszcza o wysylanie
    niewielkich kwot do przyjaciela w USA), a jesli tak to co wpisac podczas
    rejestracji w pole "Social Security Number" w Ameryce jest to zdaje sie
    numer ubezpieczenia, a co ja Polak mam tu wpisac (pesel)?
    Poza tym czy czy trzeba miec karte wypukla, czy wystarczy np. e-karta? Jakie
    sa prowizje za usluge, po jakim czasie pieniazki pojawia sie na koncie w
    USA?
    za info z gory dziekuje

    _________________________________________ Marcin Szymański ICQ#:71551881
    Current ICQ status: SMS: (Send an SMS message to my ICQ): +278314271551881
    More ways to contact me: http://wwp.icq.com/71551881