  • 1. Data: 2002-05-09 17:35:23
    Temat: Gazeta Bankowa - aktualny numer?
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    Czy ktoś wie dlaczego w tym tygodniu Gazeta Bankowa http://gb.gazety.pl/
    zapomniała się ukazać?
    Ciągle widzę numer z datą 30 kwietnia.

    Bogdan

  • 2. Data: 2002-05-09 17:36:03
    Temat: Re: Gazeta Bankowa - aktualny numer?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    to samo z www.bankier.pl

  • 3. Data: 2002-05-09 17:40:51
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    news:abec21$9me$1@news.onet.pl...
    > to samo z www.bankier.pl

    To bankier.pl cytuje Gazetę Bankową a nie odwrotnie, więc zdziwiłbym się
    gdyby bankier.pl cytował numer którego jeszcze nie ma.

  • 4. Data: 2002-05-09 17:43:56
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > To bankier.pl cytuje Gazetę Bankową a nie odwrotnie, więc zdziwiłbym się
    > gdyby bankier.pl cytował numer którego jeszcze nie ma.

    Ale sonet z www.gazety.pl - chyba nie jest wydawca :) tylko kanalem
    dystrybucji. REasumujac gazeta moze byc, tylko jej w sieci nie ma

  • 5. Data: 2002-05-09 17:48:38
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    > Ale sonet z www.gazety.pl - chyba nie jest wydawca :) tylko kanalem
    > dystrybucji. REasumujac gazeta moze byc, tylko jej w sieci nie ma

    A widział ktoś może papierowe wydanie? Ja czytywałem tylko przez gazety.pl.
    Jeżeli było papierowe, to uderzam do sonetu.