  • 1. Data: 2002-05-09 16:48:06
    Temat: "zamrozone progi podatkowe"
    Od: " polarr" <p...@N...poczta.gazeta.pl>

    Mozecie mi pomoc i wyjasnic co to oznacza, ze np. Belka "zamrozil" progi
    podatkowe?

    Dziekuje

  • 2. Data: 2002-05-09 16:59:50
    Temat: Re: "zamrozone progi podatkowe"
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    polarr <p...@n...poczta.gazeta.pl> wrote:
    > Mozecie mi pomoc i wyjasnic co to oznacza, ze np. Belka "zamrozil" progi
    > podatkowe?

    to znaczy, ze podatek dochodowy 30% placi sie w 2002 roku od takich samych
    dochodow jak w 2001. W pzyszlym roku pewnie bedzie od nizszych dochdow.

    a dotychczas te progi rosly co roku.

    pozdrawiam

    romekk

  • 3. Data: 2002-05-09 17:01:18
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik " polarr" <p...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Mozecie mi pomoc i wyjasnic co to oznacza, ze np. Belka "zamrozil" progi
    > podatkowe?
    >
    > Dziekuje

    Od pewnego poziomu dochodow placi sie wyzszy (obecnie 19%, 30% i 40%)
    podatek dochodowy. Ze wzgledu na inflacje w naturalny sposob, te graniczne
    poziomy powinny wzrastac. Poniewaz zostaly zamrozone, mozna wpasc w wyzszy
    przedzial skali podatkowej na skutek nominalnego wzrostu przychodow, pomimo,
    ze po uwzglednieniu poziomu inflacji w rzeczywistosci przychody realnie nie
    wzrosly.

    pozdrawiam, MarekZ

  • 4. Data: 2002-05-09 17:50:23
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    " polarr" <p...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in message
    > Mozecie mi pomoc i wyjasnic co to oznacza, ze np. Belka "zamrozil" progi
    > podatkowe?

    To znaczy, że Belka zrobi to było oczywiste, że zrobi - czyli podniesie w
    praktyce podatki. Grunt to mądrość narodu ;-)))

    K. Kowalski

  • 5. Data: 2002-05-09 18:01:22
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

    > To znaczy, że Belka zrobi to było oczywiste, że zrobi - czyli podniesie w
    > praktyce podatki. Grunt to mądrość narodu ;-)))
    >
    > K. Kowalski

    jak możesz uprawiać taką niepoprawną propagandę???!!! w przyszłym roku
    belka podwyższy progi żeby zamknąć gęby malkontentom i cichaczem zlikwiduje
    kwotę wolną od podatku....

    pozdrav
    siepacz

  • 6. Data: 2002-05-10 06:57:38
    Od: Piotr Zawadzki <p...@s...pl>

    siepacz wklepał swoimi pracowitymi paluszkami:

    >jak możesz uprawiać taką niepoprawną propagandę???!!! w przyszłym roku
    >belka podwyższy progi żeby zamknąć gęby malkontentom i cichaczem zlikwiduje
    >kwotę wolną od podatku....

    Eeee, nic się nie znasz - rząd obiecuje wprowadzenie 'zerowego' progu
    dla 'najuboższych'. Jednocześnie, rzecz jasna, obniżenie kwot dot.
    pozostałych (np. z dzisiejszego 19%=+-37k do 19%=+-32k).

    Z poważaniem
    Piotr Zawadzki
    http://irss.and.pl
    GG2993226