  • 1. Data: 2002-09-04 07:20:33
    Temat: czy ktoś ma doświadczenia...
    Od: "Tomek" <t...@i...com.pl>

    Witam,

    Myślę o założeniu konta w Fortis Banku, czy ktokolwiek może podzielić się
    swoimi uwagami i spostrzeżeniami co do obsługi i funkcjonalności.

    pzdr.
    Tomek

  • 2. Data: 2002-09-04 07:34:21
    Temat: Re: czy ktoś ma doświadczenia...
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Myślę o założeniu konta w Fortis Banku, czy ktokolwiek może podzielić się
    > swoimi uwagami i spostrzeżeniami co do obsługi i funkcjonalności.

    Przejrzyj archiwum grupy:
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&group=pl.bizne
    s.banki

    P.s. Nie napisales o jakie konkretne ci konto chodzi. o e-Pakiet?

  • 3. Data: 2002-09-04 07:50:36
    Od: "Tomek" <t...@i...com.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

> [...]
    >
    > P.s. Nie napisales o jakie konkretne ci konto chodzi. o e-Pakiet?
    >
    > generalnie tak, e-Pakiet a raczej jego funkcjonalność można z tego co
    piszą połączyć z każdym innym.

  • 4. Data: 2002-09-04 09:03:12
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > piszą połączyć z każdym innym.

    Tak!
    Jesli nie odstrasza cie oplata i brak obiecanej kiedys do tego konta VC -
    polecam :)

  • 5. Data: 2002-09-04 09:59:30
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    AMRA wrote in news:al4i4j$dbr$1@news.onet.pl:

    > Tak!
    > Jesli nie odstrasza cie oplata i brak obiecanej kiedys do tego
    > konta VC - polecam :)

    Do listy wad dorzucę jeszcze 1% prowizji za wypłatę w oddziale.
    A poza tym też polecam. :)

    --
    empeg

    {0F158D57-B0E1-492C-A6DD-1B50748D60E7}

  • 6. Data: 2002-09-04 10:08:16
    Od: "Tomek" <t...@i...com.pl>

    "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl> wrote in message

    > Do listy wad dorzucę jeszcze 1% prowizji za wypłatę w oddziale.
    > A poza tym też polecam. :)
    >
    > --
    > empeg
    >
    > {0F158D57-B0E1-492C-A6DD-1B50748D60E7}

    w porównaniu z PKO SA wypadają o niebo lepiej; już złożyłem wniosek

    Dzięki.
    pzdr.
    Tomek

  • 7. Data: 2002-09-04 10:22:42
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > w porównaniu z PKO SA wypadają o niebo lepiej; już złożyłem wniosek

    Ekhem - to mam rposbe "wyraz zainteresowanie" VC, to moze w koncu wprowadza
    ja do e-pakietu :)

  • 8. Data: 2002-09-04 11:19:37
    Od: "Tomek" <t...@i...com.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > Ekhem - to mam rposbe "wyraz zainteresowanie" VC, to moze w koncu
    wprowadza
    > ja do e-pakietu :)
    >
    > panienkia na info-linii powiedziała że mają VE i VC przy pakietach
    srebrnym, złotym i platynowym, a e-pakiet jest z defaultu przy wszystkich
    więc nie ma problemu, chyba że chodzi Ci o sam e-pakiet, tego nie wiem, ale
    przy najbliższym kontakcie zapytam.

  • 9. Data: 2002-09-04 12:14:35
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Wed, 4 Sep 2002 09:20:33 +0200, Tomek napisał(a):
    >Myślę o założeniu konta w Fortis Banku, czy ktokolwiek może podzielić się
    >swoimi uwagami i spostrzeżeniami co do obsługi i funkcjonalności.

    Dla karty -> warto
    Jeśli chcesz używać pod linuxem -> sorry, nie da się :-(

    Generalnie: OK, choć brakuje np. możliwości zdefiniowania stałych przelewów,
    oraz np. możliwości zdefiniowania większej ilości przelewów (gdy np. mamy
    przed sobą listę spłat kredytu na najbliższy rok)...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 10. Data: 2002-09-04 12:30:34
    Od: "Tomek" <t...@i...com.pl>

    "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message

> [...]
    > oraz np. możliwości zdefiniowania większej ilości przelewów (gdy np. mamy
    > przed sobą listę spłat kredytu na najbliższy rok)...

    rzeczywiście mogłoby być, ale jest nadzieja że taka funkcjonalność się
    pojawi, to samo dotyczy transakcji przez WAP - podobno pracują nad tym i ma
    być wprowadzone