  • 21. Data: 2002-09-06 08:36:06
    Temat: Re: czy ktoś ma doświadczenia...
    Od: "Tomek" <t...@i...com.pl>

    "wkg" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    news:al84vu$dot$1@news.tpi.pl...

> [...]
    > >

    > Witam

    > Filozujesz nieoptrzebnie i do tego pouczasz :))
    >
    > "Karta VISA Gold wydawana jest do Rachunku Złotego i Platynowego" ( cytat
    > ich strony). Wiec zanim pouczasz - doucz sie.
    >
    > "Opłata roczna za wydanie i obsługę obciążeniowej karty VISA Gold 250
    zł" -
    > to gdzies tak jak 64prowizje od wyplat z bankomatu.
    >
    > I zreszta co Ty w ogole opowiadasz, facet wybiera tanie konto inetowe a Ty
    > mu radzisz drogi zloty rachunek i zlota vise, ktora raczej sie do niczego
    > nie nadaje - zobacz warunki ubezpieczenia, to charge, nie kredytowa itd

    no nie do końca, ma być z dostępem do internetu a jaki kolor będzie miał
    pakiet to jest mi egal, złoty srebrny czy platynowy.
    dzięki za dyskusję.

    > Wciskaja mi ta karte od pol roku rozne naganiaczki z Fortisa, jedna nawet
    > fajna ... ale nie widze sensu w posiadaniu tej karty

    ja też nie widze sensu posiadania złotej karty, w żadnym banku, mam w PKOSA
    i co??? i muszę z tamtąd uciekać bo poziom obsługi, oprocentowanie i system
    są jak za przysłowiowego "króla Ćwieczka".you never knows what's going on..

  • 22. Data: 2002-09-06 10:15:12
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał

    > W Fortisie sa niezle ubezpieczone

    ROTFL :) limit banku 5k zl !!! i to ma byc dobrze ubezpieczona karta ?

  • 23. Data: 2002-09-06 12:25:00
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ROTFL :) limit banku 5k zl !!! i to ma byc dobrze ubezpieczona karta ?

    Jak za darmo, to tak