  • 1. Data: 2002-09-04 07:24:42
    Temat: Przewalutowanie
    Od: "Robert Zaborowski" <r...@p...onet.pl>

    Czy ktoś się orientuje jak wygląda mechanizm przewalutowania kredytu np. z
    euro na dolara?
    Pozdr
    Robert

  • 2. Data: 2002-09-04 07:28:19
    Temat: Re: Przewalutowanie
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Zaborowski" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś się orientuje jak wygląda mechanizm przewalutowania kredytu np. z
    > euro na dolara?

    Jeśli jest to możliwe, trzeba pewnie złożyć wniosek, zapłacić prowizję,
    odczekać swoje i na koniec otrzymać na nowo rozpisany kredyt w nowej walucie
    :-)). Podstawowe pytanie - po jakim kursie i przez ile walut zostanie
    przeliczony kredyt :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2002-09-04 07:42:19
    Od: "Robert Zaborowski" <r...@p...onet.pl>

    > Podstawowe pytanie - po jakim kursie i przez ile walut zostanie
    > przeliczony kredyt :-))
    No właśnie o to mi chodzi, nie mogę się dopytać szczegółów. Rozumiem, że
    każdy bank ma inną politykę w tej kwestii?
    Pozdr
    Robert

  • 4. Data: 2002-09-04 07:52:10
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    > No właśnie o to mi chodzi, nie mogę się dopytać szczegółów. Rozumiem, że
    > każdy bank ma inną politykę w tej kwestii?

    Ano zapewne tak, ja odpisałem mając wiedzę podwórkową :-))

    Pozdraiwam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2002-09-04 09:10:55
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com>

    "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    walucie
    > :-)). Podstawowe pytanie - po jakim kursie i przez ile walut zostanie

    no i mieć zdolność kredytową w tej nowej walucie
    czyli procedura przeważnie taka sama jak przy wniosku kredytowym, tyle, że
    nie wyceniają ponownie nieruchomości (ale to również zależy od czasu jaki
    upłynął od zaciągnięcia kredytu)

    pozdrawiam
    Piotr