  • 1. Data: 2002-09-04 06:20:05
    Temat: Zamknąłem konto w bzwbk i ...
    Od: "Mirek" <t...@n...and.pl>

    ...mam jescze tokena więc może ktoś chce coś takiego za parę groszy?

    :)
    Pozdrawiam
    Mirek

  • 2. Data: 2002-09-04 09:07:28
    Temat: Re: Zamknąłem konto w bzwbk i ...
    Od: "Arkadiusz Gabriel" <a...@i...com.pl>

    >...mam jescze tokena więc może ktoś chce coś takiego za parę groszy?

    To nie kazali Ci go oddac? W Lukasie za zamkniecie konta bez zwrotu tokena
    chca 95zl...

    pzdr

  • 3. Data: 2002-09-04 10:26:03
    Od: c...@p...onet.pl

    > ...mam jescze tokena więc może ktoś chce coś takiego za parę groszy?

    No nie wiem, też miałem takie zapędy, ale ...

    Jak twierdził niedysponent w moim oddziale, - cytuję - token (jego nr seryjny
    czy temu podobne) jest przypięty do konkretnego NIK klienta. To podwiązanie
    zniknie kiedy zdamy token do banku, no ale bez tego zdania nikt więcej go już
    nie będzie w stanie wykorzystać, można go tylko powiesić na ścianie na
    pamiątkę ;-). Żaden zwrot kasy (od banku) też nie wchodzi w grę.

    Chociaż z drugiej strony, nie wiem czy gadał prawdę, bo jednocześnie używam go
    jeszcze w Domu Maklerskim BZWBK i tam (nota bene niezgodnie z zaleceniami
    centrali jak się post factum dowiedziałem) wisi na INNYM NIK-u.

    C.

  • 4. Data: 2002-09-04 12:07:06
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    <c...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > jeszcze w Domu Maklerskim BZWBK i tam (nota bene niezgodnie z zaleceniami
    > centrali jak się post factum dowiedziałem) wisi na INNYM NIK-u.

    W BZWBK nie trzeba zwracać tokenów. W Lukasie jest to wręcz zapisane w TOiP.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 5. Data: 2002-09-04 16:49:14
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 4 Sep 2002 14:07:06 +0200), "Krzysztof
    Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> był(a) napisał(a):

    >W BZWBK nie trzeba zwracać tokenów.

    Buuuu... A mi kazali oddać. 200zł za niego dalem to chciałem sobie
    zachować, ale kazali oddać, to oddalem. Szkoda, że nie wiedziałem, że
    nie trzeba :-(

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)