  • 1. Data: 2002-09-04 06:56:53
    Temat: Re: liczba kontrolna przy rachunkach NBP
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Bevier" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:al4au0$2n4e$1@pingwin.acn.pl...
    > Witam,
    >
    > Czy ktos wie, jaka jest "liczba kontrolna" przy numerach kont Urzędu
    > Skarbowego w NBP?

    Ktory urzad i ktory rachunek? :-)

    Karol

  • 2. Data: 2002-09-04 06:59:20
    Temat: liczba kontrolna przy rachunkach NBP
    Od: "Bevier" <b...@i...pl>

    Witam,

    Czy ktos wie, jaka jest "liczba kontrolna" przy numerach kont Urzędu
    Skarbowego w NBP?

    Pozdrawiam,

    Bevier

  • 3. Data: 2002-09-04 07:15:03
    Od: "Bevier" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Bevier" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ktory urzad i ktory rachunek? :-)

    Myslalem, ze kazdy bank (NBP takze) ma jedna liczbe kontrolna wlasciwa tylko
    sobie.
    Skoro tak nie jest to juz podaje ;-)
    Drugi Urzad Skarbowy w Bielsku-Bialej - 10101052-12962223 oraz
    10101052-12962222

    Bevier

  • 4. Data: 2002-09-04 07:19:10
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

> [...]
    > sobie.
    > Skoro tak nie jest to juz podaje ;-)
    > Drugi Urzad Skarbowy w Bielsku-Bialej - 10101052-12962223 oraz

    Te rachunki nie maja jeszcze LK.

    Szczegoly:

    http://www.mofnet.gov.pl/podatki/urzedy.shtml

    Karol

  • 5. Data: 2002-09-04 07:22:54
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

> [...]
    > sobie.
    > Skoro tak nie jest to juz podaje ;-)
    > Drugi Urzad Skarbowy w Bielsku-Bialej - 10101052-12962223 oraz

    Najlepiej zadzwoń do urzędu. Tak prosto nie da się przekształcić tych
    numerów w nowego typu z cyframi kontrolnymi.
    Zresztą w/w numery powinny być chyba dłuższe ...

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 6. Data: 2002-09-04 07:36:53
    Od: "Bevier" <b...@i...pl>

    > Użytkownik "Bevier" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > tylko
    >
    > Te rachunki nie maja jeszcze LK.
    >
    > Szczegoly:
    >
    > http://www.mofnet.gov.pl/podatki/urzedy.shtml

    Wlasnie sprawdzilem. Rzeczywiscie - rachunki do niektorych urzedow
    skarbowych sa juz w nowym formacie, a akurat do mojego w starym. Tylko w
    jaki sposob teraz zrobic przelew z Inteligo na takie konto, skoro bank
    domaga sie nowego formatu z liczba kontrolna? :-(

    Bevier

  • 7. Data: 2002-09-04 07:37:17
    Od: "Marek J" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Bevier" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Czy ktos wie, jaka jest "liczba kontrolna" przy numerach kont Urzędu
    > Skarbowego w NBP?

    Liczba kontrolna jest wyliczana z pozostałych cyfr numeru rachunku i nie
    jest stała dla danej instytucji czy banku. Jedynie w Inteligo zawsze jest
    11, gdyż ten bank tak dobiera numery kont żeby wychodziło 11. Ale generalnie
    liczba kontrolna jest zmienna.

    --
    Marek
    /- Ekonomia gnomów Gaciowych:

  • 8. Data: 2002-09-04 07:38:39
    Od: "Bevier" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > numerów w nowego typu z cyframi kontrolnymi.
    > Zresztą w/w numery powinny być chyba dłuższe ...

    W tym sek, ze nie sa!!! Nie wszystkie urzedy maja konta w nowym formacie.

    Bevier

  • 9. Data: 2002-09-04 07:39:46
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > sobie.
    > Skoro tak nie jest to juz podaje ;-)
    > Drugi Urzad Skarbowy w Bielsku-Bialej - 10101052-12962223 oraz

    1. Bledny numer. Powinno byc: 10101052-1296-222-3 i 10101052-1296-222-2
    2. To sa stare numery, liczby kontrolnej sie nie stosuje.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 10. Data: 2002-09-04 07:53:15
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

> [...]
    > jaki sposob teraz zrobic przelew z Inteligo na takie konto, skoro bank
    > domaga sie nowego formatu z liczba kontrolna? :-(

    Kiedyś można było wpisać bez l.k. ???

    Pozdrawiam
    Robert Wicik