  • 31. Data: 2002-04-30 00:50:43
    Temat: Re: czy karty tloczone maja jeszcze przewage nad plaskimi
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > AFAIK najdluzszy czas na splate zadluzenia daje DC dla swojej chargowej
    > karty ;).

    Podobno, lecz zdaje sie maja oni "nietypowe" warunki wydawania tych kart,
    zas karte VISA z wystarczajacym mi (zwykle) limitem mozna dostac bez
    problemu. No i VISA jest takze nieco tansza?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 32. Data: 2002-04-30 00:55:46
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    > Mozna przelewac w miare potrzeb z innego konta. Chyba ze chcesz miec
    > swobode naglego duzego wydatku...

    Naturalnie wolalbym miec taka swobode. Przelewanie mozna oczywiscie
    wykonac, ale:
    - elixir powoduje opoznienia, nawet kilkudniowe (swieta itp)
    - jest to mniej wygodne
    - zdazalo mi sie byc w miejscach, gdzie mozna bylo zaplacic karta, ale
    do kontaktu z bankiem potrzebny bylby telefon Iridium (z takich rzeczy,
    ktore bylyby dla mnie osiagalne). Nie wydaje mi sie, zebym mial taki
    telefon :-(
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 33. Data: 2002-05-08 14:53:06
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    j...@p...onet.pl wrote:
    > albo sie nieprecyzyjnie wyrazilem, albo odpowiedzi troche nie na temat, mimo to
    > za wszystkie dziekuje.

    > mnie nie chodzi o prestiz, kredyt, ubezpieczenia itp. chodzi mi tylko o
    > akceptowalnosc karty.

    w taxowce zapomnij o elektronach.
    i chyba tylko/az tyle :-)
    w Polsce KK weszly na tyle pozno, ze praktycznie gdzie tylko jest mozliwosc
    podlaczenie taniego telefonu (czyli wszedzie poza taxi :>) jest terminal
    elektorniczny...

    pozdrawiam

    romekk