  • 1. Data: 2005-01-19 17:15:34
    Temat: cyfra+, inteligo i PZ
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Mały problem:

    upoważnienie do obciążania rachunku (inteligo) w drodze polecenia
    zapłaty zostało wysłane do cyfry+

    cyfra+ wpisała do systemu i przesłała do inteligo

    inteligo wpisało do systemu i czeka na obciążenia

    cyfra+ czeka na potwierdzenie od inteligo, że PZ zostało zaakceptowane
    inteligo twierdzi, że potwierdzenia do cyfry+ nie wyśle

    Czy ktoś przerabiał obciążanie konta inteligo w ramach PZ dla cyfry+?

    Jakiś czas temu przerabiałem identyczną sytuację, gdy upoważniłem VWBD
    do obciązania konta inteligo. Tutaj pomógł ostry mail wysłany do obu banków.

    Ale drugi raz jakoś mi się nie chce...

    Czy cyfra+ ma prawo oczekiwać potwierdzenia od banku?
    Czy inteligo powinno odesłać potwierdzenie do cyfry+?

    Ktoś wie coś więcej ode mnie?

  • 2. Data: 2005-01-19 18:10:47
    Temat: Re: cyfra+, inteligo i PZ
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > upoważnienie do obciążania rachunku (inteligo) w drodze polecenia
    > zapłaty zostało wysłane do cyfry+

    Tak. Chyba w listopadzie.

    > cyfra+ wpisała do systemu i przesłała do inteligo

    Chyba tak - odkodowały się promocyjne kanały.

    > inteligo wpisało do systemu i czeka na obciążenia

    Pierwsze nadeszło 5.01. Nie było środków na koncie :( Drugie obciążenie
    przyszło 17.01. Środki były, i poszły.

    > cyfra+ czeka na potwierdzenie od inteligo, że PZ zostało zaakceptowane
    > inteligo twierdzi, że potwierdzenia do cyfry+ nie wyśle

    Nic z tych rzeczy.

    > Ktoś wie coś więcej ode mnie?

    Nie wiem więcej, ale u mnie odbyło się to bez moich interwencji.

    Natomiast ciekawostka - po wysłaniu ręcznie wypełnionego druczka PZ z
    nr-em konta Inteligo dostałem listem druczek elegancko wydrukowany z
    numerem konta... Lukasa, z którego opłacałem rachunki przelewami. Ale
    nic nie zrobiłem i, jak pisałem, obciążenie przyszło jednak na Inteligo.

    Michał

  • 3. Data: 2005-01-19 18:34:25
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Michał Rolka napisał(a):

    > Nic z tych rzeczy.

    Czyżby CTA cyfra+ składało fałszywe zeznania? :-)
    Dwa razy stwierdzili, że zawsze czekają na potwierdzenie od banku, takie
    informacje są ponadto (rzekomo) w ich systemie na moim koncie abonenckim.

    Faktem jest jednak, że inteligo NIE odsyła potwierdzeń.

    Ale cóż, poczekam do następnego miesiąca, bo dopiero 13 stycznia
    inteligo zarejestrowało to PZ.

    > Nie wiem więcej, ale u mnie odbyło się to bez moich interwencji.

    To może i u mnie się uda. :-)

    > Natomiast ciekawostka - po wysłaniu ręcznie wypełnionego druczka PZ z
    > nr-em konta Inteligo dostałem listem druczek elegancko wydrukowany z
    > numerem konta... Lukasa, z którego opłacałem rachunki przelewami.

    Oni mieli mailingową kampanię PZ. Automagicznie uzupełniali kwitek
    numerem rachunku, z którego docierały wpłaty. Ale to była tylko
    reklamówka i zachęta do uruchomienia PZ.