  • 1. Data: 2005-01-19 17:04:00
    Temat: funkcjonowanie potwierdzen SMS z Inteligo - skandal
    Od: Piotr Szałamacha <p...@h...net>

    Witam grupowiczow

    Moj rekord w oczekwianiu na SMS z potwierdzeniem o transakcji to 28 godzin.

    Norma w doslaniu SMS-a to 2-3h opoznienia.

    Powiedzialem sobie: dosyc.

    I od dzis dzien pracy zaczynam od milej sesji z Pania z infolinii -
    chyba sobie nagram staly komunikat.

    Czy ktos z grupowiczow wie do kogo mozna dotrzec aby ten skandaliczny
    problem rozwiazac?

    Pozdrawiam

    PS

  • 2. Data: 2005-01-19 17:49:08
    Od: Bartek <e...@g...pl>

    Dnia Wed, 19 Jan 2005 18:04:00 +0100, Piotr Szałamacha

> [...]
    > godzin.
    >
    > Norma w doslaniu SMS-a to 2-3h opoznienia.

    U mnie max 1-2 min po operacji.
    Może to zależy od operatora GSM, mam plusa

  • 3. Data: 2005-01-19 18:47:33
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Piotr Szałamacha" <p...@h...net> napisał w wiadomości

    > Norma w doslaniu SMS-a to 2-3h opoznienia.

    SMS z info o wyplacie z banomatu przychodzi wczesniej niz wysunie sie
    papierowe potwierdzenie transakcji z maszyny

    > Powiedzialem sobie: dosyc.

    Ale ty twardy jestes...
    Cza byc twardym a nie mietkim
    ;-)

    > I od dzis dzien pracy zaczynam od milej sesji z Pania z infolinii -

    a po ch%^&j ?

    eep, zdrowie Henrykaaa!

    > chyba sobie nagram staly komunikat.

    mamy wolnosc i szalejaca demokracje...

    > Czy ktos z grupowiczow wie do kogo mozna dotrzec aby ten skandaliczny
    > problem rozwiazac?

    Jaki problem i dlaczego skandaliczny?

    --
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2005-01-19 18:49:48
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    w erze czekam max kilka minut
    przy płaceniu kartą zanim odejde od lady juz mi wibruje telefon w kieszeni

  • 5. Data: 2005-01-20 08:21:59
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Piotr Szałamacha napisał(a):
> [...]
    >
    > Powiedzialem sobie: dosyc.
    >
    > I od dzis dzien pracy zaczynam od milej sesji z Pania z infolinii -

    A Pani_z_Infolinii Ci powie, że z ich logów wynika jasno, że SMS został
    wysłany natychmiast po dokonaniu operacji i żebyś skontaktował się z
    operatorem. Jeżeli zdecydujesz się na takie rozwiązanie - operator
    odbije piłeczkę (czytaj: Ciebie) i powie, że u nich jest OK i to wina
    banku.
    No chyba że przypadkiem masz kilka milionów w tym banku i jakieś
    specjalne konto typu Private Banking to może odbijanie piłeczki odbędzie
    się z pominięciem piłeczki (czyt.: Ciebie) między Twoim osobistym
    doradcą a przedstawicielem operatora. Ale i tak nic z tego nie wyniknie :)

    > Czy ktos z grupowiczow wie do kogo mozna dotrzec aby ten skandaliczny
    > problem rozwiazac?

    Są takie chińskie kulki, co się je obraca w dłoni (nie wiem jak się
    nazywają). Podobno jest to dobre na uspokojenie. Ew. akupunktura,
    melisa, puzzle ....

    Podobno mam ciężki humor, więc jeśli po przeczytaniu tego posta uznasz,
    że z Ciebie szydzę to od razu informuję, że post ten w żartobliwy sposób
    miał dać Ci do zrozumienia, że nie ma sensu. W "oczach" banku jesteś
    kupką złotych talarów układanych jeden na drugim. Póki kupka jest mała,
    to nie trzeba jej za bardzo pilnować, bo i tak się nie rozsypie, a nawet
    jeśli to mała strata. Jeśli kupka jest duża, no to już trzeba jej
    pilnować, żeby się nie wywróciła, bo jak się rozsypie, to się talary
    pogubią.... I będzie nie-sce-scie.
    Próba wywalczenia czegoś w instytucji jaką jest bank przypomina mi
    legendarną walkę jednego gościa. Don Kichot mu było. Z wiatrakami walczył.

    Pozdrawiam

    PshemeK

    PS. Powyższy post jest uniwersalny. Jeżeli słowo 'bank' w tym poście
    zamienimy na nazwę dowolnej większej instytucji (np. szpital) - zasada
    jest ta sama. Ew. słowa 'pieniądze' i 'talary' można zastąpić słowem
    'wpływy'.

  • 6. Data: 2005-01-20 09:45:37
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Slawek Kos
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > eep, zdrowie Henrykaaa!

    A dziękuję, dziękuję...

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz and http://plumowski.swistak.pl

  • 7. Data: 2005-01-20 09:49:08
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Piotr Szałamacha
> [...]

    > godzin.
    >
    > Norma w doslaniu SMS-a to 2-3h opóźnienia.

    Wychodzi na to, że masz totalnego PH...
    Bardzo często wybieram w ajencji...
    Jeszcze nie zdążę podpisać wypłaty, a już mam sms-a.
    IDEA.

  • 8. Data: 2005-01-21 02:51:50
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

> [...]
    > godzin.
    >
    > Norma w doslaniu SMS-a to 2-3h opoznienia.

    Bardzo dziwne...
    Ja SMS-a otrzymuje natychmiast po blokadzie pieniędzy. W przypadku bankomatu
    zdarza się że jeszcze pieniędzy nie mam w ręku, a już SMS dotrze. Tak samo
    przy płatności w sklepie - nie zdąże podpisać slipa przed SMS-em...

    Myślę, że wszystkiemu winna jest Twoja sieć. Ja mam fona w Idei. A inteligo
    jak mnie pamieć nie myli korzysta z usług Plus GSM.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski