  • 1. Data: 2005-01-19 14:14:30
    Temat: Weryfikacja karty w Moneybookers
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    Witam...
    Zarejestrowałem się w serwisie MB, dodałem konta bankowe, ale wolałbym
    uzupełniać konto MB za pomocą karty kredytowej. Ale po dodaniu karty
    dostałem maila informującego o konieczności potwierdzenia istnienia
    karty, tzn. mam im przesłać faksem albo mailm skany obu stron karty,
    skan ID ze zdjęciem oraz ostatni wyciąg z karty podpisany przez
    właściciela...

    Nie wydaje mi się zdyt dobrym pomysłem wysyłanie swoich danych w ten
    sposób, ponaddto, na mojego maila z pytaniem czy mogę zamazać numery
    karty, kod CVC itp. nie dostałem odpowiedzi.
    Czy grupowicze mogą podzielić się ze mną doświadczeniami związanymi z
    weryfikacją karty w MB? Czy przelewając środki z konta bankowego zapłacę
    tak jak za normalny przelew zagraniczny?

    --
    No matter if you do your best
    It's still a worm world with you

  • 2. Data: 2005-01-19 14:14:59
    Temat: Re: Weryfikacja karty w Moneybookers
    Od: "Paweł" <t...@o...pl>

    tak weryfikowałem u nich kartę i nic złego z tego powodu mnie nie spotkało

    weryfikacja karty poprzez wysłanie skanu z zamazanymi danymi karty - to
    pomysł dość niecodzienny przyznam :-)

    a tak całkiem serio to jaki widzisz sens żeby płacić 3% za doładowanie konta
    kartą, jeśli mozesz darmowo doładowac przelewem na konto ?

    bo ja nie widzę tutaj żadnego plusa - może tyle że doładowanie kartą jest w
    tym wypadku nieco szybsze

  • 3. Data: 2005-01-20 19:33:43
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "Paweł" <t...@o...pl> wrote:

> [...]
    > kartą, jeśli mozesz darmowo doładowac przelewem na konto ?
    > bo ja nie widzę tutaj żadnego plusa - może tyle że doładowanie kartą jest w

    Dzięki za info... Karta miałaby być awaryjnym źródłem "napełnienia" MB,
    gdy na koncie brakowałoby mamony ;))

    A oto co dostałem od MB:

    "Thank you for your e-mail.
    We would like to inform you that we will accept a copy of your Polish ID
    card.
    You may also send us the requested documents in a password protected
    file. Please, send us the passoword in another e-mail or use a password
    which is your customer ID with us.
    If you do not feel comfortable to provide us with the requested
    documents, please consider our bank wire upload option."

    Z tego wynika że są trochę "elastyczni" ;))

    --
    Tell me that I'm a sinner
    Lay me down again

  • 4. Data: 2005-01-23 16:44:14
    Od: maHo <m...@p...net>

    Varg wrote:

> [...]
    > documents, please consider our bank wire upload option."
    >
    > Z tego wynika że są trochę "elastyczni" ;))

    to wysyłanie hasła drugim mailem tak średnio bezpieczne. najlepiej by
    było jakbyś mógł zakodować np kluczem PGP który byś od nich dostał.

    pozdrav

    maHo