    From: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: cyfra+, inteligo i PZ
    Date: Wed, 19 Jan 2005 19:34:25 +0100

    Michał Rolka napisał(a):

    > Nic z tych rzeczy.

    Czyżby CTA cyfra+ składało fałszywe zeznania? :-)
    Dwa razy stwierdzili, że zawsze czekają na potwierdzenie od banku, takie
    informacje są ponadto (rzekomo) w ich systemie na moim koncie abonenckim.

    Faktem jest jednak, że inteligo NIE odsyła potwierdzeń.

    Ale cóż, poczekam do następnego miesiąca, bo dopiero 13 stycznia
    inteligo zarejestrowało to PZ.

    > Nie wiem więcej, ale u mnie odbyło się to bez moich interwencji.

    To może i u mnie się uda. :-)

    > Natomiast ciekawostka - po wysłaniu ręcznie wypełnionego druczka PZ z
    > nr-em konta Inteligo dostałem listem druczek elegancko wydrukowany z
    > numerem konta... Lukasa, z którego opłacałem rachunki przelewami.

    Oni mieli mailingową kampanię PZ. Automagicznie uzupełniali kwitek
    numerem rachunku, z którego docierały wpłaty. Ale to była tylko
    reklamówka i zachęta do uruchomienia PZ.