  • 1. Data: 2005-01-19 16:36:27
    Temat: jestem szczesliwym czlowiekiem - koniec z PKO BP
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    ech 10 lat wspolpracy i koniec.
    Ale na koniec przynajmniej mnie obslugiwala przesympatyczna mila i ladna
    pani. Moglem sobie podziwiac [meski szowinizm - on walory bankowosci -
    meski szowninizm off ] :)))))))
    brakuje mi tego w kontaktach z netowym bankiem ;)))))

    maciek

  • 2. Data: 2005-01-19 18:38:06
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik m[...] napisał:

    > ech 10 lat wspolpracy i koniec.
    > Ale na koniec przynajmniej mnie obslugiwala przesympatyczna mila i ladna
    > pani. Moglem sobie podziwiac [meski szowinizm - on walory bankowosci -
    > meski szowninizm off ] :)))))))

    A ja wlasnie doszedlem do wniosku, ze PKO BP nie jest takie zle. Why ?
    Po pierwsze : wszedzie jest pelno placowek i bankomatow, obojetnie czy
    sie mieszka w Wawie, czy na jakims zadupiu.
    Po drugie : obsluga moze nie z tej epoki, ale co trzeba powiedziec nie
    wszedzie. Wszystko zalezy od konkretnej placowki. Zdarzaja sie
    pracownicy, sprawiajacy wrazenie, ze robia łaske klientowi ale nie ma
    ich znowu tak duzo. Mozna tez spotkac normalnych i kompetentnych. Co
    wazne jakosc obslugi w innych bankach tez jest rozna np. w Citi od dawna
    spada na pysk, w Mulitbanku jak powiedzialem, ze chcialbym KK pod lokate
    to nikt nie wiedzial o co chodzi (dopiero kierownik + ktos tam po chwili
    namyslu znalezli taka opcje).

    I wlasnie ta pierwsza zaleta (imo jednak OGROMNA) czyli ogromna ilosc
    placowek i bankomatow sprawia, ze zastanawiam sie nad otwarciem tam
    konta(kolejnego oczywiscie). Co prawda mam konto w Inteligo ale w dniu
    wczorajszym karty Inteligo nie dzialaly w bankomatach PKO BP, a karty
    PKO dzialaly. A jakby nie patrzac, gdzie sie ostatnio nie rusze to
    wszedzie widze bankomaty PKO BP, co jest dla mnie dosyc konkretna
    zaleta. Co do ich KK i innych uslug (na razie korzystac nie planuje ani
    z tego, ani z tego) jakie oferuja to sie nie wypowiadam, bo musze
    dopiero poczytac o nich ;)

    --
    pozdrawiam
    Mithos