  • 1. Data: 2005-01-19 14:55:57
    Temat: Pożeracz pieniędzy
    Od: "VSS" <v...@l...pl>

    Pewnie był ale zaryzykuję :) Lukas Bank na Zwierzynieckiej w Poznaniu
    postawił sobie maszyne co pożera pieniążki i przelewa na konto. Fajnie
    wygląda jak ludzie upychają siano do automatu :)

    --
    VSS Światło i dźwięk http://www.lasershow.pl
    Sklep http://sklep.lasershow.pl

  • 2. Data: 2005-01-19 15:10:56
    Temat: Re: Pożeracz pieniędzy
    Od: e...@o...pl

    >No to mamy pożeracza na Zwierzynieckiej, nieźle brzmi a co lepsze faktycznie
    na tej ulicy w Poznaniu jest zoo:)

    pozdr.

    E.

  • 3. Data: 2005-01-20 08:06:15
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Wed, 19 Jan 2005 15:55:57 +0100,
    osoba podpisana: VSS <v...@l...pl>
    napisała:
    > Pewnie był ale zaryzykuję :) Lukas Bank na Zwierzynieckiej w Poznaniu
    > postawił sobie maszyne co pożera pieniążki i przelewa na konto. Fajnie
    > wygląda jak ludzie upychają siano do automatu :)

    Ale czy on nie jest tylko do spłaty kredytów ? Bo w Warszawie na Bemowie
    też coś takiego widziałem i, gdy chciałem skorzystać, to pracownik
    powiedział, że jedynie spłacić kredyt można :-(

    KJ

    EMACS = Eight Megabytes And Constantly Swapping

  • 4. Data: 2005-01-20 08:20:08
    Od: "VSS" <v...@l...pl>

    Kamil Jonca wrote:
    > Ale czy on nie jest tylko do spłaty kredytów ? Bo w Warszawie na
    > Bemowie też coś takiego widziałem i, gdy chciałem skorzystać, to
    > pracownik powiedział, że jedynie spłacić kredyt można :-(

    oo, to musze sie zapytać.