    From: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: cyfra+, inteligo i PZ
    Date: Wed, 19 Jan 2005 18:15:34 +0100

    Mały problem:

    upoważnienie do obciążania rachunku (inteligo) w drodze polecenia
    zapłaty zostało wysłane do cyfry+

    cyfra+ wpisała do systemu i przesłała do inteligo

    inteligo wpisało do systemu i czeka na obciążenia

    cyfra+ czeka na potwierdzenie od inteligo, że PZ zostało zaakceptowane
    inteligo twierdzi, że potwierdzenia do cyfry+ nie wyśle

    Czy ktoś przerabiał obciążanie konta inteligo w ramach PZ dla cyfry+?

    Jakiś czas temu przerabiałem identyczną sytuację, gdy upoważniłem VWBD
    do obciązania konta inteligo. Tutaj pomógł ostry mail wysłany do obu banków.

    Ale drugi raz jakoś mi się nie chce...

    Czy cyfra+ ma prawo oczekiwać potwierdzenia od banku?
    Czy inteligo powinno odesłać potwierdzenie do cyfry+?

    Ktoś wie coś więcej ode mnie?