  • 1. Data: 2002-03-12 15:19:42
    Temat: co wiecie na temat SKOK??
    Od: "slaweczeks" <s...@p...onet.pl>

    Co sadzicie o takich firmach jak SKOK (Spółdzielcza Kasa Oszcze-Kredyt)
    pozycza forse ???

  • 2. Data: 2002-03-12 17:16:48
    Temat: Re: co wiecie na temat SKOK??
    Od: "Roch" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "slaweczeks" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Co sadzicie o takich firmach jak SKOK (Spółdzielcza Kasa Oszcze-Kredyt)
    > pozycza forse ???

    Uciekaj jak najdalej.
    To piramida albo conajmniej system argentyński.
    Robert

  • 3. Data: 2002-03-12 21:16:28
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "slaweczeks" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Co sadzicie o takich firmach jak SKOK (Spółdzielcza Kasa Oszcze-Kredyt)
    > pozycza forse ???

    Należy się dobrze zastanowić zanim przestanie się spłacać raty lub
    zacznie to robić nieterminowo.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2002-03-12 21:34:25
    Od: "Metaxa aka Cytrynek" <m...@s...pl.antispamfilter>

    > Należy się dobrze zastanowić zanim przestanie się spłacać raty lub
    > zacznie to robić nieterminowo.

    możesz rozwinąć wątek ?

    --
    Pozdrawiam,
    Metaxa aka Cytrynek

    Jak nauczyc anglika bluznic po polsku:
    ...tea who you yeah bunny,scotch me!...
    Użytkownik "Tomasz Waszczynski"

  • 5. Data: 2002-03-13 06:05:15
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "Metaxa aka Cytrynek" <m...@s...pl.antispamfilter>
    > możesz rozwinąć wątek ?

    Nie bardzo jest co rozwijać. Generalnie miałem na myśli horrendalne
    odsetki karne za przeterminowane spłaty. A większość osób kompletnie
    sobie nie zdaje z tego sprawy, bo nie czyta, co podpisuje.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2002-03-13 09:30:12
    Od: "sibek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Roch" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "slaweczeks" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Uciekaj jak najdalej.
    Nie strasz ludzi.

    > To piramida albo conajmniej system argentyński.
    Bez przesady. Troche inaczej to działa. Poczytaj w necie. I nie jestem
    zwolennikim SKOK-u, bo mi się nie podoba.
    /sibek