  • 1. Data: 2002-03-12 15:26:11
    Temat: prosze o pomoc - ktory bank ?
    Od: "s'n's" <p...@t...pl>

  • 2. Data: 2002-03-12 15:41:57
    Temat: Re: prosze o pomoc - ktory bank ?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

  • 3. Data: 2002-03-13 07:53:54
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "s'n's" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:a6l6j6$b6a$1@news.tpi.pl...
    > Chce zalozyc konto w banku wirtualnym
    > ktory bank jest najlepszy ?
    > ( oprocentowanie, oplaty uslugi etc. )

    Zależy co rozumiesz pod hasłem najlepszy. Czy chcesz położyć nacisk na
    niskie koszty prowadzenia konta, tanie przelewy czy wysokie oprocentowanie ?
    Wysyłałam niedawno - w zeszłym tygodniu zestawienie oprocentowań na grupę -
    poszukaj pod hasłem "zestawienie oprocentowań". Poza tym wszystkie opłaty
    znajdziesz pod linkiem:

    http://www.money.pl/Banki/Banki_online/

    też go już wklejałam parę razy ...

    Moim zdaniem jeśli zależy Ci na bezpłatnym prowadzeniu konta przy stosunkowo
    wysokim oprocentowaniu, bezpłatnych przelewach i wypłatach z bankomatów
    Euronetu - to te warunki spełnia mBank. Aczkolwiek Inteligo też jest nie do
    wzgardzenia. Tylko tam niestety przelewy zewnętrzne kosztuja po 0,99 zł. Ale
    szerzej o tym i reszcie banków on line - pod wskazanym linkiem.

    Pozdroofka