  • 1. Data: 2002-03-12 13:35:41
    Temat: [ecard + IE6.0]
    Od: "Tomek" <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    próbowałem dzisiaj zapłacić za przesyłkę w Merlinie korzystając z
    autoryzacji online e-card'u, niestety skończyło się na pustym ekranie...
    Spróbowałem więc zapłacić kumplowi za Allegro (ten sam mechanizm) - i
    niestety też bez powodzenia. Czy ktoś mający IE6.0 + W2K (eng) próbował
    dokonać tej sztuki ? I z jakim rezultatem? Dodam, że autoryzacja przez
    Polcard (www.hospicjum.waw.pl) przebiega bez zarzutu i jak burza....

    Pozdrawiam

    Tomek Kulesza

  • 2. Data: 2002-03-12 14:31:49
    Temat: Re: [ecard + IE6.0]
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

> [...]
    >niestety też bez powodzenia. Czy ktoś mający IE6.0 + W2K (eng) próbował
    >dokonać tej sztuki ? I z jakim rezultatem? Dodam, że autoryzacja przez

    A co w tym wszystkim robi Dial.com?

    Pozdr.PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl