  • 1. Data: 2002-03-12 14:50:58
    Temat: co się dzieje z Inteligo
    Od: "Rafal Grabowski" <r...@p...pl>

    Czy ktoś coś wie na ten temat?!
    Czy to co się stała to "rutynowa" awaria, czy coś poważniejszego.
    Staram się darzyć zaufaniem bankowość elektroniczną, ale takie wypadki
    wtrącają mnie w niepotrzebne rozmyślania.

    Rafał

  • 2. Data: 2002-03-12 15:28:32
    Temat: Re: co się dzieje z Inteligo
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafal Grabowski" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś coś wie na ten temat?!
    > Czy to co się stała to "rutynowa" awaria, czy coś poważniejszego.
    > Staram się darzyć zaufaniem bankowość elektroniczną, ale takie wypadki
    > wtrącają mnie w niepotrzebne rozmyślania.

    Jeden z udziałowców zabrał swoje klocki i układanka się sypie ;-)

    Pozdrawiam
    R.Wicik

  • 3. Data: 2002-03-12 17:42:28
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Czy ktoś coś wie na ten temat?!
    > Czy to co się stała to "rutynowa" awaria, czy coś poważniejszego.
    > Staram się darzyć zaufaniem bankowość elektroniczną, ale takie wypadki
    > wtrącają mnie w niepotrzebne rozmyślania.

    Uciekaj! Zamykaja na zawsze!

  • 4. Data: 2002-03-13 07:44:54
    Od: "AgnesM" <a...@o...pl>

    Ja ci powiem co sie wczoraj dzialo. Bank dal dupy na maxa. Mieli awarie,
    ktorej nie potrafili opanowac przez kilka godzin, a mi panienka na infolinii
    wciskala, ze system w ciagu dnia modernizuja. Dopiero drugi konsultant sie
    wyklepal. Oczywiscie jak zwykle wszystkim tam jest bardzo przykro, ze nie
    moge skorzystac ze swoich pieniedzy. Do tego stalo sie to podczas zakupow i
    w sklepie cofnelo mi karte, komunikat byl transakcja niezdozwolona.
    Cisnienie mi sie podnioslo. I podjelam decyzje. Nalezy zamknac to konto. Juz
    drugi raz mam z nimi powazna przewalke jak akurat mam wazne potrzeby
    finansowe. Przeciez nie ma sensu rozdzielac pieniedzy na rozne konta, bo nie
    na tym to polega.
    Pozdro,
    AgnesM

  • 5. Data: 2002-03-13 22:19:56