  • 1. Data: 2004-10-07 13:40:13
    Temat: co to OKO?
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    wybaczcie totalne lamerstwo pytania
    ale moze ktos mnie oswieci.
    Po raz kolejny natrafiam i nijak nie moge przyporzadkowac nazwy :(

    maciek

  • 2. Data: 2004-10-07 13:41:41
    Temat: Re: co to OKO?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Po raz kolejny natrafiam i nijak nie moge przyporzadkowac nazwy :(

    Rachunek oszczędnościowy INGBŚ - Otwarte Konto Oszczędnościowe zdaje się.

  • 3. Data: 2004-10-07 13:45:34
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    jest reklama: http://www.ing.pl/

    --
    rufio.pzdr();

  • 4. Data: 2004-10-07 13:45:51
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-07 15:40, m[...] wrote:
    > wybaczcie totalne lamerstwo pytania
    > ale moze ktos mnie oswieci.
    > Po raz kolejny natrafiam i nijak nie moge przyporzadkowac nazwy :(
    >
    > maciek
    http://www.ing.pl/u235/navi/105969/

    KJ

  • 5. Data: 2004-10-07 13:59:32
    Od: "eng" <e...@p...onet.pl>

    Na moje niedlugo beda musieli powoli wyrównywac sie do innych banków bo jak
    dlugo mozna doplacac do tej promocji :)

    Ciekawe czy zejda z oprocentowaniem, podwyzsza prowizje czy poczekaja z tym
    oprocentowaniem na podniesienie stop procentowych przez NBP i inne banki.

    Pozdrawiam

    Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci

  • 6. Data: 2004-10-07 14:02:36
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-07 15:59, eng wrote:
    > Na moje niedlugo beda musieli powoli wyrównywac sie do innych banków bo jak
    > dlugo mozna doplacac do tej promocji :)

    Dlaczego myślisz, że dopłacają ?
    W końcu tego konta nie da się używać inaczej niż lokacyjnie więc im za
    dużo kosztów klient nie narobi.

    KJ

  • 7. Data: 2004-10-07 19:13:42
    Od: "eng" <e...@p...onet.pl>

    To tylko tak wygląda. Ale obsługa telefoniczna, pocztowa to wszystko sa
    koszty do których niestety muszą dopłacać jeśli chcą na starcie dorównać
    liczbie klientów kont avista np VWBanku .

  • 8. Data: 2004-10-07 19:19:44
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-07 21:13, eng wrote:
    > To tylko tak wygląda. Ale obsługa telefoniczna, pocztowa to wszystko sa
    > koszty do których niestety muszą dopłacać jeśli chcą na starcie dorównać
    > liczbie klientów kont avista np VWBanku .

    A chcą dorównywać ? Czy chcą zebrać depozyty ?
    Poza tym. Z obsługi pocztowej (dobrze myślę że chodzi Ci o wysyłanie
    wyciągów ?) się wycofują, tzn gdzieś czytałem (bodaj czy nie w
    wewnętrznej poczcie), ze nie będą wysyłać.
    "Obsługa telefoniczna" dla oko ? I cóż zrobisz ? Posłuchasz sobie salda
    przez IVR ?Zrobisz jeden przelew miesięcznie (bo za resztę zapłacisz jak
    za zboże)

    KJ

    PS.
    1. Wycinaj cytaty
    2. pisz _POD_cytatem

  • 9. Data: 2004-10-07 22:09:19
    Od: "eng" <e...@p...onet.pl>

    Chyba sie nie rozumiemy. Obsluga pocztowa to nie tylko wyciagi. Juz sam
    koszt wysylania umow, pinow, aktywacja i potwierdzanie nowych umow przez
    bank, to wszystko sa koszty po stronie banku. A jak wiesz nie ma nic za
    darmo. Obniszki oprocentowania kart kredytowych ponizej 10 % , a podwyzki
    lokat avista powyzej 5 % maja zadanie przyciagnac jak najwieksza liczbe
    klientow. Jednak nie ma nic za darmo. Klienci nie wycofaja po miesiacu
    pieniedzy z powodu wyrownania oprocentowania do innych bankow i wiekszosc
    klientow tez nie wycofa sie jesli to oprocentowanie bedzie nizsze np. o 0,5
    % od innych.

  • 10. Data: 2004-10-07 22:40:34
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Czy rozumiesz w ogóle słowo pisane?