  • 1. Data: 2004-10-07 13:48:18
    Temat: Lokata Prywatyzacyjna PKO BP
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Ja niestety nie będę mógł założyć sobie Lokaty w poniedziałek (pracownik PKO BP,
    który w czasie pracy założy sobie Lokatę może zostać nawet zwolniony
    dyscyplinarnie) ponieważ znam troszkę ten system od środka więc mam dla chętnych
    grupowiczów jedną radę. Jak już wspominałem kilka wątków niżej proces sprzedaży
    obsługuje system centralny. Dla każdego klienta, który podejdzie do stanowiska
    natychmiast jest rezerwowana (na okres 30 min.) jedna Lokata Prywatyzacyjna.
    Teraz najważniejsze: im szybciej dany klient zostanie obsłużony tym większa
    szansa na założenie Lokaty dla innych w danym punkcie. Dlatego wszystkim
    ewentualnym kolejkowiczom radzę mobilizować ludzi stojących przed nimi do
    przygotowania wymaganych dokumentów tak aby niepotrzebnie nie tracili czasu przy
    stanowisku dysponenta. Pamiętajcie, czas jest tutaj najważniejszy!
    yamma

  • 2. Data: 2004-10-07 18:36:12
    Temat: Re: Lokata Prywatyzacyjna PKO BP
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    > stanowisku dysponenta. Pamiętajcie, czas jest tutaj najważniejszy!

    a nie łokcie ? coś się pozmieniało, Leokadio włączaj radio !

  • 3. Data: 2004-10-08 06:41:20
    Od: "keimak" <k...@p...fm>

    A ja sobie tak wymyśliłem (po matematycznemu):
    720.000.000 - tyle ma być max kwoty lokat
    1000 - tyle oddziałów zajmuje się sprzedażą (dokłanie chyba 1014 czy cóś
    takiego)
    5000 - średnia wartość lokaty - ta wartość jast najmniej pewna ale dla
    uproszczenia można przyjąć

    co daje 720.000.000 / 1000 / 5000 = 144

    Czyli tyle osób ŚREDNIO i w PRZYBLIŻENIU założy lokatę prywatyzacyjną w
    każdym oddziale. To już mniej więcej wiadomo w któej części kolejki trzeba
    się ustawić.

    pzdr,
    Keimak

  • 4. Data: 2004-10-08 07:00:44
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "keimak" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > każdym oddziale. To już mniej więcej wiadomo w któej części kolejki trzeba

    to trzeba policzyc tak: 720mln/2000 (liczba okienek)/20000=18. Nie liczcie
    na to ze pierwsi beda miec mniej niz 20tys w kieszeni. Tak wiec jesli
    kolejka do okienka wynosi 20 osob mozna spokojnie wyjsc z banku no chyba ze
    jest rewelacyjnie szybka obsluga albo w paru oddzialach padna komputery.

    D.

  • 5. Data: 2004-10-08 07:01:06
    Od: "keimak" <k...@p...fm>

    > to trzeba policzyc tak: 720mln/2000 (liczba okienek)/20000=18. Nie liczcie

    Nie można wykluczyć i takiego scenariusza.

    pzdr,
    Keimak

  • 6. Data: 2004-10-08 07:18:36
    Od: "JotKa" <jerzy.q@interia(spam).pl>

> [...]
    ze
    > jest rewelacyjnie szybka obsluga albo w paru oddzialach padna komputery.

    Wynik obliczenia bardzo prawdopodobny, ale może być również znacznie gorzej
    jeśli uwzględnić osoby z pełnomocnictwami. :(

    JotKa

  • 7. Data: 2004-10-08 11:40:25
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "yamma" <y...@w...pl> writes:

> [...]
    > aby niepotrzebnie nie tracili czasu przy stanowisku
    > dysponenta. Pamiętajcie, czas jest tutaj najważniejszy!

    Hmm, ktoś wie, czemu te akcje nie mogą zostać sprzedane na normalnej,
    licytacyjnej zasadzie (każdy może złożyć zlecenie na ile chce na kwotę
    jaką chce, przydzielamy w kolejności oferowanych cen - od góry)?

  • 8. Data: 2004-10-08 13:11:37
    Od: "Jazz" <j...@p...invalid>

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:873c0pxwt2.fsf@cauchy.softax.local...

    > Hmm, ktoś wie, czemu te akcje nie mogą zostać sprzedane na normalnej,
    > licytacyjnej zasadzie (każdy może złożyć zlecenie na ile chce na kwotę
    > jaką chce, przydzielamy w kolejności oferowanych cen - od góry)?

    Bo wtedy cenę okresiłby rynek i nikt by nie zarobił na debiucie akcji na
    GPW.

  • 9. Data: 2004-10-08 13:47:56
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "Jazz" <j...@p...invalid> writes:

> [...]
    > wiadomości news:873c0pxwt2.fsf@cauchy.softax.local...

    > Bo wtedy cenę okresiłby rynek i nikt by nie zarobił na debiucie akcji na

    No dobra, to wszyscy wiedzą ale jakie jest *oficjalne* uzasadnienie?

  • 10. Data: 2004-10-08 13:58:49
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-08 15:47, Marcin Kasperski wrote:
    [...]

    > No dobra, to wszyscy wiedzą ale jakie jest *oficjalne* uzasadnienie?
    Nie znajdę tego teraz. Ale prezes Podsiadło stwierdził, że "nie było
    lepszej metody"
    KJ