  • 1. Data: 2004-10-07 13:11:20
    Temat: A tak przy okazji - Wlochy
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    No wiec - jak sie mozna domyslac - Wlosi nie kumaci w jezyku Szekspira, wiec
    sam sie duzo nie dowiedzialem ;) Do tego tubylcy malo zorientowani w ofercie
    bankow. Jako, ze ulokowalem na miejscu na pol roku agentke, to informacje
    powoli splywaja. Na przyklad takie, ze placi sie za wszystko - otwarcie,
    prowadzenie, zamkniecie... No ale szukam dalej.

    Tak poza tym to te ichne placowki (w Triescie) to jakas porazka - odrapane
    to z zewnatrz, loga wyblakle, w srodku tez tak sobie. Unicredit Bank
    wszedzie ;) A wlasnie - jest Generali Bank (nie wiedzialem nawet).

    Bankomatow sporo - ale w kncu wyplacalem tylko karta z Multi (ech te
    ograniczone zasoby finansowe...)

    Z placeniem w sklepach - zadna rewelacja w sumie.

    Bede zdawal relacje jeszcze. :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-10-07 13:16:12
    Temat: Re: A tak przy okazji - Wlochy
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
    > Bede zdawal relacje jeszcze. :)

    A jeszcze :)
    Di BA (czyli ING Direct Niemcy) jest tez w Austrii (przynajmniej sie
    reklamuja) i oczywiscie we Wloszech.
    Ciekawe czy u nas tez zawita?

    W sumie OKO to juz jest jak ING Direct.
    Dodajac do tego obnizki za korzystanie z kanalow elektronicznych, nowe karty
    kredytowe, promocje kredytow mieszkaniowych, konta na probe itp. itd.
    Nowy prezes skorzystal z doswiadczenia.

    Robi sie coraz ciekawiej moim zdaniem.

    Bank BPH caly czas prze do przodu (cos mi karta jeszcze nie przyszla do
    konta, a dzwonili z placowki, ze PIN juz jest...), BRE tez, drobnica
    rowniez. Nawet Millennium.

    Po prostu super! :))) (zeby jeszcze miec kase do testowania jak to dziala
    wszystko hehehe)

  • 3. Data: 2004-10-07 16:44:06
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Di BA (czyli ING Direct Niemcy) jest tez w Austrii (przynajmniej sie
    > reklamuja) i oczywiscie we Wloszech.
    > Ciekawe czy u nas tez zawita?

    U nas IMHO sonda _już_ została wypuszczona, w postaci....

    > W sumie OKO to juz jest jak ING Direct.

    .... 5,25% na OKO.

    > Dodajac do tego obnizki za korzystanie z kanalow elektronicznych, nowe karty
    > kredytowe, promocje kredytow mieszkaniowych, konta na probe itp. itd.
    > Nowy prezes skorzystal z doswiadczenia.

    Prezes ma głowę na karku i masę doświadczeń z holenderskiego ING Direct. Przy takiej
    akcji reklamowej + odpowiedni cross-selling (maja przeciez mase agentów NN) zrobia
    niezły biznes - IMO.

    --
    Witek

  • 4. Data: 2004-10-08 05:56:23
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:ck3f9r$i4c$1@news.onet.pl...
> [...]
    > powoli splywaja. Na przyklad takie, ze placi sie za wszystko - otwarcie,
    > prowadzenie, zamkniecie... No ale szukam dalej.

    Amra co ty gadasz?
    Przeciez powszechnie wiadomo, ze uslugi bankowe sa w Polszcze najdrozsze, a
    tam w Europie to maja wszystko darmo...
    ;-)

    > Bede zdawal relacje jeszcze. :)

    zdawaj, zdawaj...