  • 1. Data: 2012-12-23 11:23:54
    Temat: citi mnie wczoraj dopadl
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W wlasciwie dalem sie zlapac. W kinie. Pani byla bardzo zdeterminowana
    zeby dac mi darmowy bilet. Mowilem jej, ze i tak karty u nich nie
    dostane, bo w firmie stacjonarnego telefonu nawet nie mamy ;) Szczerze
    mowiac to nawet nie wpisala tego komorkowego - dosc szczątkowo wypelnila
    ten wniosek. Ale z tego co uslyszalem to - pan bedzie zadowolony
    (bilety) i ja bede zadowolona (wniosek). Czyli akurat im zalezy tylko na
    wypelnionych wnioskach. Ciekawie w tym kraju ;) Bilet dostalem, bylem
    rzeczywiscie zadowolony i dodatkowo rozmowa z pania zajela cale reklamy,
    wiec od razu rozpoczal sie seans ;) Moja osoba towarzyszaca rowniez
    "zlozyla" ten wniosek. I byl rownie "dokladnie" wypelniony.

    Ponoc jak jednak te karte dostane (MC World) i wydam 3 miesiace pod rzad
    po 200 zl to dostane 200 zl na konto. A nawet bym te karte chcial -
    nagrody sa milion razy lepsze niz w mBankowym Worldzie.

  • 2. Data: 2012-12-23 12:46:01
    Temat: Re: citi mnie wczoraj dopadl
    Od: MK <M...@i...pl>

    On Sun, 23 Dec 2012 11:23:54 +0100, neoniusz <n...@j...org> wrote:

> [...]
    > wiec od razu rozpoczal sie seans ;) Moja osoba towarzyszaca rowniez
    > "zlozyla" ten wniosek. I byl rownie "dokladnie" wypelniony.

    Wniosek tak uzupelnia, ze dostaniesz karte albo wezwanie na policje za
    probe wyludzenia kredytu ;).

    MK

  • 3. Data: 2012-12-23 13:30:46
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 23.12.2012 12:46, MK wrote:
    > Wniosek tak uzupelnia, ze dostaniesz karte albo wezwanie na policje za
    > probe wyludzenia kredytu ;).

    Mysle, ze podanie jako miejsca pracy dosc znanej kancelarii prawniczej
    wystarczylo zeby pani zaniechala myslenia o przekretach :) Nie, to nie
    moje miejsce zatrudnienia.

  • 4. Data: 2012-12-23 16:32:05
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2012-12-23 13:30, neoniusz pisze:

    > Mysle, ze podanie jako miejsca pracy dosc znanej kancelarii prawniczej
    > wystarczylo zeby pani zaniechala myslenia o przekretach :) Nie, to nie
    > moje miejsce zatrudnienia.

    O ile przeciętny Polak w ogóle zna jakąkolwiek "znaną kancelarię
    prawniczą". ;-)

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2012-12-23 19:51:30
    Od: gral <n...@e...pl>

    S napisał(a):

    > O ile przeciętny Polak w ogóle zna jakąkolwiek "znaną kancelarię
    > prawniczą". ;-)

    przeważnie nazwa to trzy śmieszniebrzmiące nazwiska. chyba specjalnie
    tak się dobierają, żeby rozbawić kontrahentów :)

  • 6. Data: 2012-12-23 21:48:56
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 23.12.2012 19:51, gral wrote:

    > przeważnie nazwa to trzy śmieszniebrzmiące nazwiska. chyba specjalnie
    > tak się dobierają, żeby rozbawić kontrahentów :)

    Kontraheci to są dopiero rozbawieni jak uslysza kwote, ktora maja
    zaplacic ;)

  • 7. Data: 2012-12-23 22:16:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-12-23 21:48, neoniusz pisze:

    > Kontraheci to są dopiero rozbawieni jak uslysza kwote, ktora maja
    > zaplacic ;)

    Istnieje taka anegdota, że im dziwniejsze nazwiska, tym poważniejsza
    kancelaria. Wyjątkiem może być całkowicie popularne nazwisko, jeśli
    akurat pokrywa się z nazwiskiem sędziego w lokalnym sądzie ;)

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2012-12-24 00:39:42
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2012-12-23 22:16, Liwiusz pisze:
> [...]

    Przeważnie. Tymczasem mam wrażenie, że na 10 osób zaczepionych na ulicy
    żadna nie byłaby w stanie podać jakiejkolwiek "znanej kancelarii
    prawniczej". Tym bardziej akwizytor nie przerazi się, bo po prostu nie
    będzie znał marki.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2012-12-24 00:42:13
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 24.12.2012 00:39, S wrote:

> [...]
    > żadna nie byłaby w stanie podać jakiejkolwiek "znanej kancelarii
    > prawniczej". Tym bardziej akwizytor nie przerazi się, bo po prostu nie

    Oprocz tego, ze w nazwie jest "kancelaria prawnicza".

  • 10. Data: 2012-12-24 01:26:41
    Od: gral <n...@e...pl>

    Liwiusz napisał(a):

    > Istnieje taka anegdota, że im dziwniejsze nazwiska, tym poważniejsza
    > kancelaria. Wyjątkiem może być całkowicie popularne nazwisko, jeśli
    > akurat pokrywa się z nazwiskiem sędziego w lokalnym sądzie ;)

    Deloitte Legal, Pasternak, Korba i Wspólnicy Kancelaria Prawnicza sp.k

    Taki tam wyguglany przykład :)