    From: neoniusz <n...@j...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: citi mnie wczoraj dopadl
    Date: Sun, 23 Dec 2012 11:23:54 +0100

    W wlasciwie dalem sie zlapac. W kinie. Pani byla bardzo zdeterminowana
    zeby dac mi darmowy bilet. Mowilem jej, ze i tak karty u nich nie
    dostane, bo w firmie stacjonarnego telefonu nawet nie mamy ;) Szczerze
    mowiac to nawet nie wpisala tego komorkowego - dosc szczątkowo wypelnila
    ten wniosek. Ale z tego co uslyszalem to - pan bedzie zadowolony
    (bilety) i ja bede zadowolona (wniosek). Czyli akurat im zalezy tylko na
    wypelnionych wnioskach. Ciekawie w tym kraju ;) Bilet dostalem, bylem
    rzeczywiscie zadowolony i dodatkowo rozmowa z pania zajela cale reklamy,
    wiec od razu rozpoczal sie seans ;) Moja osoba towarzyszaca rowniez
    "zlozyla" ten wniosek. I byl rownie "dokladnie" wypelniony.

    Ponoc jak jednak te karte dostane (MC World) i wydam 3 miesiace pod rzad
    po 200 zl to dostane 200 zl na konto. A nawet bym te karte chcial -
    nagrody sa milion razy lepsze niz w mBankowym Worldzie.