  • 1. Data: 2010-01-04 11:15:44
    Temat: [ciekawostka] Karta z chipem w terminalu
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dla mnie ciekawostka, ale być może dla innych nie. Płacąc ostatnio w
    sklepie zauważyłem dziwną rzecz. Pani włożyła do terminala kartę chipową,
    ale do góry nogami (paskiem do góry) i transakcja poszła bez problemu.
    Nie jest to oczywiście, nie wiadomo co, ale ja osobiście nie widziałem,
    że terminal ma obustronny czytnik dla chipów.

    Xenocide

  • 2. Data: 2010-01-04 12:38:57
    Temat: Re: [ciekawostka] Karta z chipem w terminalu
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "xbartx" news:hhsil0$tp$4@inews.gazeta.pl

> [...]
    > Nie jest to oczywiście, nie wiadomo co, ale ja osobiście nie widziałem,
    > że terminal ma obustronny czytnik dla chipów.

    Jaki terminal (producent)?
    Jaki sklep?
    Jaka firma rozlicza transakcje?

  • 3. Data: 2010-01-04 14:56:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 04 Jan 2010 13:38:57 +0100, Valdi napisał(a):

    > Jaki terminal (producent)?
    > Jaki sklep?
    > Jaka firma rozlicza transakcje?

    O ile sobie dobrze przypominam, to małe tesco osiedlowe - więcej grzechów
    nie pamiętam ino ten widok karty w terminalu "kołami do góry" ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2010-01-04 16:22:22
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "xbartx" news:hhsvif$goh$1@inews.gazeta.pl

    > O ile sobie dobrze przypominam, to małe tesco osiedlowe - więcej grzechów
    > nie pamiętam ino ten widok karty w terminalu "kołami do góry" ;)

    Tesco? Ja pierdziele koniec świata się zbliża - Pekao dało swoim terminalom
    posmakować chip! :O

  • 5. Data: 2010-01-04 17:53:28
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 04 Jan 2010 17:22:22 +0100, Valdi napisał(a):

    > Tesco? Ja pierdziele koniec świata się zbliża - Pekao dało swoim
    > terminalom posmakować chip! :O

    Jak tak sobie jeszcze raz przypominam, po tym co napisałeś powyżej ...
    Stałem z kolegą i rozmawiałem, w sumie pamiętam tylko ten widok karty do
    góry kołami. Mogło być tak, że Pani pociągnęła z paska i kartę sobie
    tylko w czytniku umieściła, dla wygody, a mi tylko ten widok karty utkwił
    i nic więcej. I to chyba jest najbardziej prawdopodobna wersja, coś mi
    się wydaje.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2010-01-04 21:37:31
    Od: "MG" <n...@s...com>

    "J_K_K" napisał:

    > ;-P

    Na razie nie odkorkowujcie butelek. Mówiłem, że niedługo, ale nie aż tak.

    --
    MG