  • 1. Data: 2010-01-03 13:58:18
    Temat: mBank - wpłata na poczcie?
    Od: Netx <n...@g...pl>

    Mam pytanie ile trwa zanim po wpłacie na poczcie pieniądze
    trafią na konto w mBank? Chodzi o to że chcę mieć napisane w
    historii rachunku za co jest wpłata (akurat coś sprzedałem),
    a we wpłatomacie nie ma opcji nadania tytułu wpłaty.
    A może jest lepszy sposób wpłaty z "tytułem" - może w jakimś
    banku?

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2010-01-03 14:37:12
    Temat: Re: mBank - wpłata na poczcie?
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    Netx <n...@g...pl> napisał(a):
    > Mam pytanie ile trwa zanim po wpĹ&#65533;acie na poczcie pieniÄ&#65533;dze
    > trafiÄ&#65533; na konto w mBank?

    Tyle samo trwa co do innego banku. Czyli 2-3 dni robocze.

    Chodzi o to Ĺźe chcÄ&#65533; mieÄ&#65533; napisane w
    > historii rachunku za co jest wpĹ&#65533;ata (akurat coĹ&#65533; sprzedaĹ&#65533;em)

    To co wpłacający wpisze w polu "tytułem" pojawi się u Ciebie jako tytuł
    przelewu, razem z dopiskiem "Wpłata w UP xxxxxxxxxxx"

    --
    Pozdrawiam,
    Sinus

  • 3. Data: 2010-01-03 20:03:01
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik Netx <nospam@gazetapl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > historii rachunku za co jest wpłata (akurat coś sprzedałem),
    > a we wpłatomacie nie ma opcji nadania tytułu wpłaty.

    Prawde mowiac nie rozumiem Twojego problemu z wplatomatem. Cos sprzedales,
    pieniadze powinien wplacic kupujacy. Niestety wplatomaty mbanku dzialaja
    tylko "za okazaniem" karty debetowej - mozna tam wplacic tylko pieniadze na
    WLASNE konto. Jednym slowem musialbys kontrahentowi udostepnic swoja KD
    mbanku.

    > A może jest lepszy sposób wpłaty z "tytułem" - może w jakimś
    > banku?

    Prowizja na poczcie (2.5 zl przy wplatach < 1000 zl) jest o wiele nizsza,
    niz w bankach (w tych wplata na obce konto w okienku kasowym kosztuje
    przecietnie ok 5 zl).
    www.cennik.poczta.lublin.pl/index.php?ramka=krajowe/
    formularze/k_rach_bank.php&boczek=menu/kraj.html

    Swoja droga, ciekawe jak Pocztowe Konto Standard sprawdza sie jako
    "odbiornik pieniedzy z Allegro".
    www.pocztowy.pl/indywidualni/konta/standard
    Nadal niektorzy uzytkownicy tego serwisu nie posiadaja kont bankowych i
    dokonuja wplat na poczcie. Rozumiem, ze przekaz pieniedzy dokonany na to
    konto przez "niewlasciciela" w okienku B. Poczt. jest bezplatny?
    www.pocztowy.pl/zpdf/ztabeleoprocentowanie/taryfa_de
    tal.pdf
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 4. Data: 2010-01-03 20:27:23
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Netx nadaje:

    > Mam pytanie ile trwa zanim po wpłacie na poczcie pieniądze
    > trafią na konto w mBank?

    Jeśli zrobisz wpłatę przed południem to następnego dnia powinna być w
    mBanku. Uwaga na opłaty - za 1000 zł zapłacisz 2,50 a za 1001 - 5,01 zł
    dlatego większe sumy warto podzielić ;-)

  • 5. Data: 2010-01-03 20:32:19
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent astro nadaje:
    > Rozumiem, ze przekaz pieniedzy dokonany
    > na to konto przez "niewlasciciela" w okienku B. Poczt. jest bezplatny?
    > www.pocztowy.pl/zpdf/ztabeleoprocentowanie/taryfa_de
    tal.pdf

    Tak, tak samo jak wpłata w każdej placówce pocztowej z obsługą kasową,
    co bywa korzystne bo stanowisko Banku Pocztowego zwykle jest czynne
    krócej (a w weekendy nieczynne). Tyle że trzeba samodzielnie wypełnić
    druczek wpłaty a w okienku BP można zrobić dyspozycję ustną.

  • 6. Data: 2010-01-03 20:46:38
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    JanKo pisze:
    > Agent Netx nadaje:

    > Jeśli zrobisz wpłatę przed południem to następnego dnia powinna być w
    > mBanku. Uwaga na opłaty - za 1000 zł zapłacisz 2,50 a za 1001 - 5,01 zł
    > dlatego większe sumy warto podzielić ;-)

    Serio? Do tej pory myślałem że to 0,5% i nie mniej niż 3,50. Chyba że
    poczta zmieniła cennik przez ostatnie pół roku.

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 7. Data: 2010-01-03 22:02:28
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
    > Agent Netx nadaje:

    > Jeśli zrobisz wpłatę przed południem to następnego dnia powinna być w
    > mBanku. Uwaga na opłaty - za 1000 zł zapłacisz 2,50 a za 1001 - 5,01 zł
    > dlatego większe sumy warto podzielić ;-)

    TZN za za wpłatę 1100 jak mam , kurwa podzielć?
    2x2,50=5,00 zamiast 5,01???? Zyskując JEDEN GROSZ?

    Przepraszam za wyraz "kurwa" bo nie jest wnoszący "w sprawę"...

    Feromon

  • 8. Data: 2010-01-03 22:15:47
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 3 Sty, 23:02, "Feromon" <f...@w...pl> wrote:

    > TZN za za wpłatę 1100 jak mam , kurwa podzielć?
    > 2x2,50=5,00 zamiast 5,01???? Zyskując JEDEN GROSZ?
    Za 1100zł opłata to 5,50zł, za 1000zł lub 100zł opłata to 2,50zł,
    więc zyskując PIĘĆDZIESIĄT GROSZY:)

    Przy kwocie 1999zł dzieląc na 1000zł + 999zł można już zaoszczędzić
    5zł.

  • 9. Data: 2010-01-03 22:28:37
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > Prowizja na poczcie (2.5 zl przy wplatach < 1000 zl) jest o wiele nizsza,
    > niz w bankach (w tych wplata na obce konto w okienku kasowym kosztuje
    > przecietnie ok 5 zl).

    Czy chcecie przez to powiedziec, ze wplacenie kasy DO banku jest platne?:))
    Ktos mi tu niedawno pisal, ze mBank jest w 100% darmowy.

  • 10. Data: 2010-01-03 22:33:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    pmlb pisze:

    > Czy chcecie przez to powiedziec, ze wplacenie kasy DO banku jest platne?:))
    > Ktos mi tu niedawno pisal, ze mBank jest w 100% darmowy.

    Czy chcesz przez to powiedzieć, że wpłacanie na poczcie polskiej DO
    banku w UK jest płatne? Ktoś mi tu niedawno pisał, że banki w UK są w
    100% darmowe.

    --
    Liwiusz