  • 1. Data: 2010-01-03 20:44:34
    Temat: Niezwykła przesyłka w prezencie od banku
    Od: "FW" <f...@W...gazeta.pl>

    http://www.gazetakrakowska.pl/fakty24/204510,krakow-
    niezwykla-przesylka-w-
    prezencie-od-banku,id,t.html

    http://tinyurl.com/yb8qwko

    W poniedziałek po świętach pan Waldemar z Krakowa znalazł w swojej skrzynce
    pocztowej trzy przesyłki listowe od LUKAS Banku. W kopertach była karta
    kredytowa, PIN do tej karty oraz wyciąg z konta.
    Rzecz w tym, że adresatem korespondencji nie był pan Waldemar, ale zupełnie
    inna osoba... - Każdy, do kogo trafiłaby taka przesyłka, mógłby bez problemu
    okraść to konto - mówi oburzony krakowianin.
    Przedstawiciele LUKAS Banku twierdzą, że są w tej sprawie bez winy [...]

  • 2. Data: 2010-01-03 21:14:07
    Temat: Re: Niezwykła przesyłka w prezencie od banku
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    FW wrote:

> [...]
    > skrzynce pocztowej trzy przesyłki listowe od LUKAS Banku. W kopertach była
    > karta kredytowa, PIN do tej karty oraz wyciąg z konta.

    pin do nieaktywnej karty niewiele daje. no chyba, ze lukas wysyla aktywne :O

  • 3. Data: 2010-01-03 21:28:48
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Paweł pisze:

    niezwykla-przesylka-w-

    > pin do nieaktywnej karty niewiele daje. no chyba, ze lukas wysyla aktywne :O

    Niedawno uaktywnialem kolejna KK Carrfour (ach te bonusu za zalozenie).
    Ostro przepytuja przy aktywacji, ale raczej tylko z danych z dowodu
    osobistego.

  • 4. Data: 2010-01-03 21:35:02
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    FW pisze:
> [...]
    > inna osoba... - Każdy, do kogo trafiłaby taka przesyłka, mógłby bez problemu
    > okraść to konto - mówi oburzony krakowianin.

    Tylko złodziej otworzy przesyłkę niezaadresowana na niego.
    Nie do Ciebie - nie czytaj!

    > Przedstawiciele LUKAS Banku twierdzą, że są w tej sprawie bez winy [...]

    Takie przesyłki wysyła się listem poleconym.

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-01-03 21:36:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    FW wrote:
> [...]
    > inna osoba... - Każdy, do kogo trafiłaby taka przesyłka, mógłby bez problemu
    > okraść to konto - mówi oburzony krakowianin.

    oburzony krakowianin powinien teraz posiedziec na dołku za otwieranie
    cudzej korespondencji.

  • 6. Data: 2010-01-03 21:55:18
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    niezwykla-przesylka-w-

    > oburzony krakowianin powinien teraz posiedziec na dołku za otwieranie
    > cudzej korespondencji.

    Ja mam wadę wzroku, która powoduje nie dowidzenie literek małym drukliem
    pisanych.
    Naprzód otwieram, potem biorę LUPĘ i czytam...

    Samo otwieranie nie jest przestępstwem...

    feromon

  • 7. Data: 2010-01-03 22:57:19
    Od: Piotr <...@...c>

    Animka pisze:

    > Takie przesyłki wysyła się listem poleconym.

    citi karty też wysyła zwykłym.

  • 8. Data: 2010-01-03 23:00:16
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Takie przesyłki wysyła się listem poleconym.

    Wkurza mnie wysylanie kazdej pierdoly poleconym. Wizyta na poczcie to zawsze
    stracona godzina. No, chyba ze ktos nie pracuje moze sobie wybrac pore w
    srodku dnia, a nawet jak bedzie kolejka to zawsze bedzie mial jakas
    rozrywke. Karty powinny byc wysylane listem zwyklym, a zwlaszcza tam gdzie
    trzeba dokonac aktywacji. Oczywiscie przesylka powinna byc odpowiednio
    zabezpieczona.

    MK

  • 9. Data: 2010-01-03 23:52:58
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    witek wrote:

    > oburzony krakowianin powinien teraz posiedziec na dołku za otwieranie
    > cudzej korespondencji.

    jakto cudzej, adres sie zgadzal, dopiero zawartosc jednoznacznie dowiodla
    ze blad byl w adresie, a nie nazwisku adresata

  • 10. Data: 2010-01-03 23:56:51
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Animka wrote:

    > Takie przesyłki wysyła się listem poleconym.

    po co ? jakie banki wysylaja karty poleconymi ?